• Anonym (undrar)

Har killar med grövre penisar i förhållande till längden hårdare stånd?

Jag undrar eftersom det stämmer in med mina erfarenheter. Första killen jag träffade hade medellång och lite över medelgrov och normalt hårt stånd. Nästa hade väldigt väldigt grov och medellång och stenhårt stånd. Killen jag träffar nu har medellång men snäppet under medel i grovhet och blir inte alls lika hård. Det är inget problem att ha sex eller så men känns lite skumt när han säger saker som "Känn hur hård jag är... jag är så hård" som för att visa hur tänd han är på mig och jag tycker att han inte alls känns särskilt hård :-S

Vad är era erfarenheter? Ifall de har väldigt långa eller väldigt korta så kan ju det också påverka, tänker mig att den borde bli mindre hård om den är väldigt lång.

• Svar på tråden Har killar med grövre penisar i förhållande till längden hårdare stånd?
  • Ridmi

hårdheten har med hur mycket blod som fyller penis, Av olika anledningar hårdheten variera oberoende hur lång/grov penis är. Variation kan bero på dålig kondis, dålig blodtryck, sjukdon, etc. Eller bara att han är inte tillräcklig kåt på dig.

• Anonym (undrar)
    Ridmi skrev 2012-11-30 00:13:30 följande:
    hårdheten har med hur mycket blod som fyller penis, Av olika anledningar hårdheten variera oberoende hur lång/grov penis är. Variation kan bero på dålig kondis, dålig blodtryck, sjukdon, etc. Eller bara att han är inte tillräcklig kåt på dig.
    Alla har varit i bra fysisk form och kring 25 år, alla har varit jättetända på mig och den här sista killen tycker ju själv att han har hårt stånd...
  • Anonym

Vad är "väldigt grov" i typ cm? Så kan jag själv svara sen.

Själv kan jag känna mig mer eller mindre hård ibland faktiskt. Nere vid roten mäter jag mig själv typ 14cm i omkrets med en längd på typ 19-20cm. De är nog inte jätte grovt men jag skypade med flickvännen för inte så länge sedan och när jag fick se hennes nakna kropp såg jag i min egen skype bild att min kuk var riktigt fylld med blod och den såg rejäl ut, pekade rätt upp. Men ibland när jag runkar själv så ser den betydligt mindre ut.

• olleolle

Okej, så din analys bygger på tre slumpmässiga(?) män?
    Det var ju inte så statistiskt säkerställt alls måste jag bara säga.

Kan ju lika väl vara att den sista hade gula tänder och det var därför han inte hade så hårt stånd, eller att han var bakfull, trött eller helt enkelt inte tände på dig lika mycket som de andra gjorde.

• Anonym

Min erfarenhet är tvärt om, dom med lite mindre verktyg har haft hårdast stånd.

• Anonym (undrar)
    Anonym skrev 2012-11-30 02:07:16 följande:
    Vad är "väldigt grov" i typ cm? Så kan jag själv svara sen.

Själv kan jag känna mig mer eller mindre hård ibland faktiskt. Nere vid roten mäter jag mig själv typ 14cm i omkrets med en längd på typ 19-20cm. De är nog inte jätte grovt men jag skypade med flickvännen för inte så länge sedan och när jag fick se hennes nakna kropp såg jag i min egen skype bild att min kuk var riktigt fylld med blod och den såg rejäl ut, pekade rätt upp. Men ibland när jag runkar själv så ser den betydligt mindre ut.
    Jag skulle säga att jättegrov är 15-16ish, men 14 som du har är ju helt klart grov. Normal är väl 11-13 ungefär. Fast du har väldigt lång också...
    Jo att det skiljer på tex när man är själv och med någon annan har jag också hört, och det är ju skillnad på tilfälle och så, men jag tänkte om det skiljer sig mellan personer i samma situation. Hur hård är du när du är med din flickvän och ni ska ha sex?
  • Anna Paulita

Jag har alltid trott att det var tvärt om, ju mindre ju hårdare och ju större ju "mjukare" stånd. Eller att det hänger ihop med hur kåt killen är, även om jag egentligen vet att det är en myt.

• kivirush

Min kille har en omkrets på 17-18 och är runt 18 lång. Han blir stenhårt. Och jag älskar det. Han skulle skoja en gång och skulle dunka den lätt u mitt huvud. Men jag tittade upp samtidigt och fick en blåtira.

• Ovidius

Ju hårdare den är desto större blir den, dvs båda längre och grövre

• Anonym
    kivirush skrev 2012-11-30 08:32:58 följande:
    Min kille har en omkrets på 17-18 och är runt 18 lång. Han blir stenhårt. Och jag älskar det. Han skulle skoja en gång och skulle dunka den lätt u mitt huvud. Men jag tittade upp samtidigt och fick en blåtira.

Ha ha, vad sa du när folk frågade vad du hade gjort? " Min kille råkade daska mig med kuken..."
Svar på tråden Har killar med grövre penisar i förhållande till längden hårdare stånd?