• Anonym (Ledsen)

Mitt underliv är så fult, vågar inte ha sex... (får jag visa bild?)

Jag tycker att mitt underliv är så fult. Det är ful färg, fula blygdläppar och ser ganska skumt ut helt enkelt. Sedan kan jag inte heller raka det helt utan får nöja mig med att trimma det/klippa ned håret eftersom jag får infektioner annars. Tänker att jag kommer aldrig våga ha sex på riktigt. Har haft det med en kille och då hade vi det mörkt och under täcket för att han var så blyg och nu känns det som att min noja har blivit värre efter det. Jag vågade inte ens låta honom sticka ned handen där för att känna eller föra in den utan skyndade mig att göra det, för jag vill inte att han ska känna heller. Tänkte att jag laddar upp en bild så kan ni, personer som jag inte känner, säga vad ni tycker då jag är helt anonym och inte behöver skämmas. Men jag vet inte om man får ladda upp såna bilder på familjeliv...?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-30 01:06
    Bild finns i inlägg 10.

• Svar på tråden Mitt underliv är så fult, vågar inte ha sex... (får jag visa bild?)
  • Anonym

Dyker upp underlivsbilder med jämna mellanrum så det är nog inga problem.

Men har du kollat hur andras underliv sett ut, om du nu tycker att ditt eget är fult? Kvinnliga kön är ju inte direkt jättesnygga att titta på.

• Anonym (Ledsen)
    Peter37 skrev 2012-11-30 00:13:34 följande:
    skicka den till min inbox så ska du få svar
    Då röjer jag ju min identitet på FL, så det går inte men okej, jag försöker klistra in den här, de får ta bort den om det inte är okej Men om ni ska säga att den är ful vilket jag tror ni kommer att göra med all sannolikhet så säg det i alla fall på ett snällt sätt :-/ Ska ladda upp bilden nu.
  • siamesia

Kvinnliga underliv ser väldigt olika ut, och efter din beskrivning låter det som att du är helt normalGlad!

Det finns långa blygdläppar, nästan osynliga blygdläppar, det finns de som har stora både yttre och inre läppar och de som har lite av det ena och mycket av det andra. Man kan vara väldigt asymmetrisk och ha en stor och en liten blygdläpp och man kan ha olika färger och nyanser på olika delar. Klitoris kan vara från bara nån millimeter stor och upp till flera centimeter. Allt är lika normalt och det finns egentligen ingenting som säger att det ena är bättre än det andra.

Jag kan i viss mån hålla med  "anonym" om att det kvinnliga könet kanske inte är "vackert" på det sätt som tex. en blomma kan vara. Vissa delar av kvinnokönet påminner en del om exempelvis kalkonhalsar, kycklingbröst och liknande som man kanske inte precis tycker är estetiskt vackraSkrattande, men jag tycker dock att det kvinnliga könet har sin skönhet på ett annat sätt- det är vackert på ett sexigt, sensuellt sätt, och det är väl helt på sin plats, för det är ju bland annat till sex man ska ha den!

Mitt eget kön hör då verkligen inte till de "sötaste" och mest estetiskt tilltalande, kan jag tycka, men tro mig- aldrig någonsin har jag då haft en man som har klagat eller som inte har tänt på att ha sex med mig ändå!  Normalt funtade killar gillar tjejers kön, vet duGlad, och i stridens hetta kan jag inte tänka mig att en vettig kille skulle backa ur för att den tjej han är i färd att älska med ser ut på ett visst sätt.

Var inte ledsen, du är säkert en helt normal tjej med ett helt normalvackert (eller normalfult, haha!) underliv! Våga njuta av ditt underliv själv och våga visa det för killar du träffar och jag lovar att ingen kille nånsin kommer bli besviken, tvärtom!!

Kram kram!

• 100kgpappa

Du nojjar dig helt i onödan, de flesta killar bryr sig inte så mycket om hur det ser ut, och det kvinnliga könet skiljer sig väldigt mycket mellan olika tjejer, men har då aldrig stött på någon jag inte tyckt om!

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • tjej87

Siamesia skrev typ allt vettigt som finns att säga om ämnet, jag håller med till 100%

• Anonym

Kvinnliga OCH manliga kön är väll inte så jävla vackra o titta på rent generellt. Jag har aldrig tänkt specielt mycket på hur min fitta ser ut faktiskt så jag gissar att den ser helt normal ut vilket troligtvis din också gör. 

• Feltryck01

Äh, jag hade också komplex en gång i tiden för min mutta. Ville ha en rosa liten öppning som de hade på p-rullarna, istället för min köttiga. Sen kom min sambo in i bilden och berättade bestämt att ja, min mutta är köttig, men fin, som oxfilé ungefär! Då blev det hela mycket mer roligt och avslappnat. Äh, ja, ville väl mest berätta en liten rolg historia om hur det var för mg.. Men lugna dig, som många skriver här är det sällan folk nobbar en för att man ser ut på ett visst sätt "därnere".

• Feltryck01

Men det där var ju verkligen inget konstigt eller annorlunda! Tycker det ser helt normalt och bra ut! Har sett liknande i måånga porrfilmer :)

Svar på tråden Mitt underliv är så fult, vågar inte ha sex... (får jag visa bild?)