• suomigirl

    Nån som vill hjälpa mig att photoshoppa en bild? :)

    Hejsan!
    Jag skulle vilja ha en bild fixad på så sätt att en tjej photoshoppas till samma bild som justin bieber :) 
    Nån som vill prova sig på??  Skulle bli jätte glad, då jag vet att hon älskar justin och skulle gråta av lycka på julafton :) Tänkte trycka bilden på en t-shirt eller liknande...

  • Svar på tråden Nån som vill hjälpa mig att photoshoppa en bild? :)
  • mrsStatham
    suomigirl skrev 2012-12-03 19:02:26 följande:
    Hur går man till väga då :)?
    Mitt tips är att googla och prova själv.
    Bara två saker är oändliga
  • Regnig måndag
    suomigirl skrev 2012-12-03 22:13:58 följande:
    Har googlat och testat massa redigerings program online... Men funkar inte som jag vill :(
    Knepet är träning, träning och mer träning.


    Jag har inte betalt för att vara snäll!
  • mrsStatham
    suomigirl skrev 2012-12-03 22:13:58 följande:
    Har googlat och testat massa redigerings program online... Men funkar inte som jag vill :(
    Det sägs att det krävs 10.000 timmar för att bli riktigt bra på någonting.
    Blod, svett och tårar med andra ord.
    Det hjälper ju lite att ha "lätta" program för bildredigering. Prova något annat än gratisprogram? 
    Bara två saker är oändliga
  • suomigirl

    Jo jag vet, jag hade photoshop innan och gjorde massa massa bilder med det :) men det va för 4 år sen o nu minns jag inte. Och har inte kvar photoshop heller. Och hinner inte träna nu för just denna ska va julklapp, eller tänkte iaf det hehe

  • Regnig måndag
    suomigirl skrev 2012-12-04 00:15:01 följande:
    Jo jag vet, jag hade photoshop innan och gjorde massa massa bilder med det :) men det va för 4 år sen o nu minns jag inte. Och har inte kvar photoshop heller. Och hinner inte träna nu för just denna ska va julklapp, eller tänkte iaf det hehe
    Det är bara att satsa på nästa år eller betala någon som gör det åt dig mitt i allt julstök.
    Jag har inte betalt för att vara snäll!
Svar på tråden Nån som vill hjälpa mig att photoshoppa en bild? :)