VAD F#N kom ut ur mitt underliv? VARNING (grottesk beskrivning)
har sedan en månad tillbax testa nuvaring och den ville bara halka ner och krångla. kändes massa vid sex mm....hursom helst så var det 5 månader sen jag fått barn och har inte vart gravid efter förlossningen och har vart noga med annat skydd undertiden tills denna nuvaring kom i ni bilden.
har haft en svampinfektion som uppstod i samband med insättningen av nuvaringen som va svår att bli av med trotts kräm å vagitorer man kör upp...
.ringen halkade ur för ca 3 dagar sen men det gjorde inget då det va dags att ta ut den för mens, mensen kom plötsligt igår och smärta i magen va stark som mensvärk kan vara, körde upp en tampong o när jag sen gick på toa 2-3 timmar senare säger det PLASK i toastolen å jag tänkte vafan gled tampongen ut? nej , har jag glömt papper i trosorna som blev bloddränkt å plaska ner, nej! det va en stor tjock bit hud? lr nån typ av slemhinna ? såg ut som undersidan på en tunga typ..lite blodsprängd lr striming ca 10 cm lång 4-5 cm bred och 1cm tjock! fiska upp den märkliga biten å studera den! men vart kom den ifrån??? hade inte blödigt mycket så tampongen behöves bytas även om jag såklart tog ut den direkt när jag såg biten, men inget mer kom och jag undrar nu har någon vart med om nått liknande?? kan inte släppa den där grotteska biten som trilla ut från någonstans ifrån. håller mitt underliv på att falla isär?? tvivlar på att det va missfall lr nått som vart kvar sen förlossningen, men va tror ni ?
snälla HJÄLP!!