Kluven om det är missfall eller inte.
Hejsan! Jag är gravid i vecka nio (8+2) och fick i onsdags bruna flytningar. Oroade mig inte så mycket då men ringde iaf 1177 för råd, o dem sa att det var helt normalt. I torsdags så kom det mer som mensblod, inte så mycket men tillräckligt för att jag skulle vara vaken hela natten av oro. Hade inte ont eller något heller. I går på morgonen så ringde jag till kvinnokliniken och dem sa att det kan vara missfall men att jag helt enkelt får vänta ut det isf för dem kan inte göra något åt det isf. Så väntade lite och blödde typ som vid mens, fast mindre än vanligt, brukar få byta tampong varje timme dem första dagarna vid mens plus ha trosskydd, nu här jag bara haft trosskydd som jag bytat tre gånger igår. Masserade magen lite och gick mycket, fick mer mensvärk o var säker på att det var missfall på gång. Satte mig på toa för jag blev väldigt bajsnödig och när jag tryckte på så droppade och rann det blod ner i toan, mycket slem och.milimeter stora klumpar plus en cm stor klump. Sen inget mer. Men är nu säker på att det var missfall. Här inte blött så mycket nu på natten tills idag men kom lite när jag satte mig på toa. Här fortfarande mensvärk men inte så kraftig. Ringde barnmorskan nu i morse igen o sa att jag hade fått missfall o förklarade. Hade jag inte varit gravid nu så skulle jag haft min riktiga mens nu som skulle startat i torsdags. hon sa attdet inte är säkert att det är missfall men att det kan vara det då det är olika från person till person. Hon sa att jag kunde åka till gynakten o kolla men orkar inte det, är säker på missfall. Skulle boka tid på måndag för att kolla så allt har kommit uy. Här ännu inte fått någon stor klump men kommer kanske. Är.det någon som varit med om samma? Hur har det slutat för er? Hur lång tid toa det innan ni blev gravida igen? När kommer ägglossningen tillbaka? Försvann era symptom? Jätte snällt om ni vill.dela med er då jag aldrig haft missfall innan. Här en dotter på 2 år o hade inga blödningar med henne.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-01 11:07
puffar lite..