• Anonym (emma)

Älskar suga kuk

Jag älskar att suga kuk, kan suga av min pojkvän flera gånger om dagen, kan inte få nog, älskar att få hans varma säd i munnen, leka med hans ollon, finns det fler här som älskar att suga kuk, som går i gång på det ?

• Svar på tråden Älskar suga kuk
  • Anonym (love it...)

älskar att suga av min kille...gillar
    även deepthroating, och han älskar
    det med :)   

• Anonym (mmm)

Mmm, älskar det också! Jag gillar deepthroating också och vill helst att killen ska trycka ner mig lite men det vill inte min kille göra så jag får klara mig utan det. Men det spelar ingen roll, jag blir galet kåt bara jag tänker på att suga av honom :)

• Anonym (love it...)

gillar oxå när killen trycker ner en..
    liksom "tvingar" mig att ta den
    djupt nere i halsen.... 

• Anonym

Min fru har aldrig gjort det (gift 10 år)  ;((   I mitt förhållande innan var fylld av vilt sex och massa oralsex - det bästa sex jag någonsin har haft...  tyvärr måste jag nog säga eftersom jag jämför sexet nu med då. 

• Anonym (sugen)

Mmm. älskar också det och går igång på att suga av honom. Kan göra det både som en del i sexet och bara sådär utan att det är något annat än att jag suger av honom, ibland på platser där det skulle vara svårt att ha riktig sex.  Självklart skall han komma i min mun, det är nice att känna hur den fylls med hans sperma. Blir nästan kåt av att skriva detta, måste nog snart få smaka på den

• The Seeker

Jag gillar också kuksugning,nästan lika mycket som att slicka fitta

• lasse06

Finns inget sa skont so att bli avsugen.Jag kan spruta 4 ganger pa samma stand sa det blir en massa sperma.

Lars 

• Anonym (sugen)
    lasse06 skrev 2012-12-02 13:31:44 följande:
    Finns inget sa skont so att bli avsugen.Jag kan spruta 4 ganger pa samma stand sa det blir en massa sperma.

Lars 
    Sounds nice.
  • Anonym (Bästa)

När hon sugit upp den hårt och sen går ner och leker med tungan längre ner....då dröjer de inte länge.

• Snubben

Det är så jäävla härligt och man kommer asmycket;D

• Flyg

Haha
    Min fru har utfört oral sex på mig 6 gånger under 11 år!!! Jag går ner på henne i princip varje gång vi har sex...

Det suger! *No pun intended*

Svar på tråden Älskar suga kuk