• Anonym (ledsen)

Små hängbröst

Hej, har googlat runt hur länge som helst för att hitta någon med samma problem som mig, utan resultat så tänkte jag att jag fick ta tag i det själv. Jag är snart 18 år, 163cm lång och väger ca 48kg. Och jag har alltså hängbröst, men har storlek 75A i bh. Alla som skriver har D+ kupor så jag börjar känna mig riktigt "onormal".
    Kom i puberteten när jag var runt 11 år, då var jag överviktig och hade väldigt stora bröst för att vara runt 11-12 (75-80B kupa). Redan då hängde dom lite, men inte som nu. Nu har jag växt ca 10cm och gått ner ca 15kg sen min högsta vikt, och mina bröst som redan var hängiga är dubbelt så mycket värre nu.
    Dom är dessutom väldigt platta, det finns liksom inget som "fyller ut" dom.

Jag mår riktigt dåligt över dom, och har funderat på bröstoperation i flera år. Har en pojkvän som älskar mig och min kropp, men trots det så skäms jag otroligt mycket över dom, och jag mår psykiskt dåligt när vi tex har sex och jag inte har bh på mig.

Självklart hänger dom inte lika mycket som ex E-kupor, men för att vara så pass små så är det inte kul. En 17åring ska inte ha såna bröst.
    Hjälp mig någon, någon som är/varit i någon liknande situation, vad ska jag göra för att bli stolt över dom? Har jag pushup bh kan jag tycka dom är riktigt snygga, men man kan ju inte gå runt så hela livet...

• Svar på tråden Små hängbröst
  • Reflec

visa en bild.

a passionate heart
Svar på tråden Små hängbröst