• Längtan efter ett syskon

Var stickningar i underlivet och värk i magen ett tidigt graviditetstecken för dig? fler tidiga graviditetssymptom?

Ja som frågan lyder.

Hade ni det eller hade ni andra väldigt tidiga graviditetssymptom.

Jg är enbart på äl+6 men har sen strax efter äl harft stickningar i underlivet som kommer och går. kände även ett kraftigt hugg i äggstockstrakten för 2 dagar sen som bara höll i sig i 3-4 sek.
    sen har jag värk som kommer och ovanför blygdbenet.

Kan det ha tagit sig denna gången? Hade ju varit kul o plussa innan jul Drömmer

Så dela med er alla era tidigaste symptom :)       

• Svar på tråden Var stickningar i underlivet och värk i magen ett tidigt graviditetstecken för dig? fler tidiga graviditetssymptom?
  • Lineo
    Längtan efter ett syskon skrev 2012-12-02 13:41:11 följande:
    Ja som frågan lyder.

Hade ni det eller hade ni andra väldigt tidiga graviditetssymptom.

Jg är enbart på äl+6 men har sen strax efter äl harft stickningar i underlivet som kommer och går. kände även ett kraftigt hugg i äggstockstrakten för 2 dagar sen som bara höll i sig i 3-4 sek.
    sen har jag värk som kommer och ovanför blygdbenet.

Kan det ha tagit sig denna gången? Hade ju varit kul o plussa innan jul Drömmer

Så dela med er alla era tidigaste symptom :)       

Jag känner lika denna månad, men jag gjorde det förra med så jag vågar inte lita på någonting... =/
    Hoppas det tar sig nu!!
    Lineo skrev 2012-12-03 20:55:14 följande:
    Jag känner lika denna månad, men jag gjorde det förra med så jag vågar inte lita på någonting... =/
    Hoppas det tar sig nu!!
    jag vågar heller inte hoppas förmycket. hoppas jag med.

TACK det  nu börjar det bli jobbigt o vänta på att få ett syskon

• Elena87

Mitt enda "symtom" var mina flytningar, de var vita (som lotion) och massor. Började några dagar efter äl

Elena87 skrev 2012-12-04 00:06:15 följande:
    Mitt enda "symtom" var mina flytningar, de var vita (som lotion) och massor. Började några dagar efter äl

det är det som får mig att tveka, asså jag är snustorr :( minns inte hur det var då jag väntade grabben. har för mig att jag inte haft probem med flytningar då men jag minns inte :S

åhhhh jag VILL å gärna få ett syskon men FAN vad svårt det ska vara då!

över 1 års kämpande o inget h    änder
  • Lineo

Vid min sista graviditet var jag också snustorr.
    Å vita lotionakiga det har jag varje månad innan mens... Så kroppen är konstig.
    Nu är det lite mittemellan. Vissa dagar är det torrt och ibland kommer lite vit/gula flytningar!
    :-/

Apelsinskal skrev 2012-12-05 13:43:38 följande:
    Hur går det TS? :)

Jag ska ta ett test senare ikväll och mina stickor kommer imorgon så här ska testas :)

jag känner i stort sett ingenting men jag kan inte sluta hoppas ändå. vet inte varför jag är just så hoppfull denna månaden? kanske för att det hade varit en suverän julklapp :)

har känt stickningar i magen idag och stickningar i underlivet men nu har jag börjar få flytningar idag :S ska ha mens om en vecka.

åhh ska jag slänga in en bild sen? asså på testet    sen när jag har gjort den, testoman som jag är så vill jag gärna ha fler än två ögon efter allt kämpande
  • Lineo
    Längtan efter ett syskon skrev 2012-12-05 15:40:58 följande:

Jag ska ta ett test senare ikväll och mina stickor kommer imorgon så här ska testas :)

jag känner i stort sett ingenting men jag kan inte sluta hoppas ändå. vet inte varför jag är just så hoppfull denna månaden? kanske för att det hade varit en suverän julklapp :)

har känt stickningar i magen idag och stickningar i underlivet men nu har jag börjar få flytningar idag :S ska ha mens om en vecka.

åhh ska jag slänga in en bild sen? asså på testet    sen när jag har gjort den, testoman som jag är så vill jag gärna ha fler än två ögon efter allt kämpande
    låter som om vi kommer plussa samtidigt...
    vilket datum har du till BIM? Jag har den 11/12 =)

Ja lägg upp bilder!
    Men tror du att du kan testa + så tidigt? Jag har varit gravid tre gånger och plussat samma dag som BIM varje gång... Jag är lite rädd att testa tidigare eftersom jag tror det blir negativt innan bim =(
  • Apelsinskal

Jag har också BIM den 11/12 :D
    För några dagar sedan kände jag starka stickningar och ilande känsla över blygdbenet, har verkligen aldrig känt så! Men i övrigt har jag inga som helst symtom..

• Lineo
    Apelsinskal skrev 2012-12-05 19:18:42 följande:
    Jag har också BIM den 11/12 :D
    För några dagar sedan kände jag starka stickningar och ilande känsla över blygdbenet, har verkligen aldrig känt så! Men i övrigt har jag inga som helst symtom..
    så har jag känt flera gånger innan mens! =/
    nu menar jag naturligtvis inte att det inte kan va ett symptom för dig, utan bara att kroppar är MYSKO och så himla olika! =)

Jag var på cellprov idag så nu har jag både blödigt och haft molvärk... =/
Svar på tråden Var stickningar i underlivet och värk i magen ett tidigt graviditetstecken för dig? fler tidiga graviditetssymptom?