• Anonym

kåt men kräsen

jag har varit singel under 9 månader o inte haft sex en enda gång under denna tid. har haft massor med möjligheter, men jag tänder på väldigt få. det har blivit ännu värre sen senaste exet, för han var verkligen perfekt i kroppen enligt mig (lagom vältränad, smal och V-ringad överkropp, snygg rumpa, grov kuk). vi kunde ha sex 3 gånger efter varann utan att han slaknade och det är första killen vars sperma jag kunde svälja (har nästan spytt innan när jag försökt). innan honom avskydde jag att ge oralsex, men honom älskade jag det. har ändå haft sex med ca 70 pers, vilket inte är så få. 

jag gillar tex inte alls när killar inte blir stenhårda, det är sååå avtändande! och jag gillar inte heller när de har hår på bröstet eller kuken, tycker att det är rätt vidrigt. 

önskar verkligen att jag hade lättare att hitta nån att tända på, men det verkar ju nästan omöjligt...  har varit kåt ett bra tag nu och längtar efter en varm tunga, onanerar dagligen men kan plötsligt inte komma längre.... fortsätter bara att vara kåt. när jag är såhär kåt tänker jag inte helt klart, då överväger jag att bara leta rätt på nåt ONS som ser någorlunda bra ut, sätta mig på hans ansikte och rida det tills jag kommer o sen dra hem. skulle må rätt dåligt om jag gjorde mer än så eller om han klädde av sig.. inser att det vore rätt svinigt dock. inser också hur det låter och det känns för djävligt att vara så här! INGET jag vill! jag vill egentligen bara hitta nån vars kropp jag kan dyrka o se på med kärlek

• Svar på tråden kåt men kräsen
  • Brotha

Haft sex med ca 70 pers men kräsen? vettefan asså, det verkar inte alltid ha varit så iaf?..Måste ju vara något särskilt som fått dig att bete dig såhär just nu. (att vara kräsen)

• Anonym
    Brotha skrev 2012-12-02 18:52:46 följande:
    Haft sex med ca 70 pers men kräsen? vettefan asså, det verkar inte alltid ha varit så iaf?..Måste ju vara något särskilt som fått dig att bete dig såhär just nu. (att vara kräsen)
    Slutade upp med detta beteende för flera år sen, så det är något som har ändrats. förut hade jag sex med en massa killar som jag inte tände på, utan jag tänkte att jag skulle börja tända på dem när vi väl höll på men det blev inte så... som tjej kan man ju faktiskt ha sex även om man inte är tänd på personen....

men nu känner jag bara att jag inte vill ha sex med nån jag inte tänder på. har slutat med detta beteende som sagt.  men eftersom jag inte hittat nån jag tänder på blir det svårt att få till det alls... 
    Grappa skrev 2012-12-02 18:36:21 följande:
    Kräsen blir utan.
    jaha? Jag vill som sagt inte funka så. men vad föreslår du att jag gör istället då? går tillbaka til att ha sex med såna jag inte tänder på och mår dåligt efteråt och under akten? 
    viseversa skrev 2012-12-02 17:12:40 följande:
    Jaha? Jobba med din fixering.
    hur skulle det gå till? att ha ex med killar som jag inte tände på och hoppas på att jag ska börja tända på dem efter ett tag funkade ju inte alls uppenbarligen. jag vet inte om det handlar om fixering, mer om känslor tror jag ... 

• Grappa
    Anonym skrev 2012-12-02 19:03:31 följande:
    jaha? Jag vill som sagt inte funka så. men vad föreslår du att jag gör istället då? går tillbaka til att ha sex med såna jag inte tänder på och mår dåligt efteråt och under akten? 
    Avstå.
  • Anonym
    Grappa skrev 2012-12-02 19:12:42 följande:
    Avstå.
    Det är det jag gör just nu som sagt. har inte haft sex på 9 mån, då med exet som jag tände på. innan dess var det 8 år sen jag hade sex med nån annan. har kanske tänt på 4 killar totalt av alla jag haft, lite procent där.... det blir inte mycket sex o jag gillar ju sex....
  • Grappa
    Anonym skrev 2012-12-02 19:20:08 följande:
    Det är det jag gör just nu som sagt. har inte haft sex på 9 mån, då med exet som jag tände på. innan dess var det 8 år sen jag hade sex med nån annan. har kanske tänt på 4 killar totalt av alla jag haft, lite procent där.... det blir inte mycket sex o jag gillar ju sex....
    Men du gillar inte den sortens sex du kan få. Inte mycket att fundera på.
  • Anonym
    Grappa skrev 2012-12-02 19:26:59 följande:
    Men du gillar inte den sortens sex du kan få. Inte mycket att fundera på.
    Nä det ha du väl rätt i förståss
  • toccata

Trolltråd?

Om inte så behöver du nog jobba lite med dina fixeringar och ditt ytliga förhållningssätt. 

• Anonym
    toccata skrev 2012-12-02 19:31:11 följande:
    Trolltråd?

Om inte så behöver du nog jobba lite med dina fixeringar och ditt ytliga förhållningssätt. 
    Nej jag är inget troll, är verklig i allra högsta grad tyvärr. :(

Hur menar du att jag ska jobba med det? Jag tycker att jag har försökt väldigt mycket med det, så du får gärna ge exempel på hur man jobbar med det rent praktiskt.... förjag vet INTE hur det ska gå till.
Svar på tråden kåt men kräsen