kåt men kräsen
jag har varit singel under 9 månader o inte haft sex en enda gång under denna tid. har haft massor med möjligheter, men jag tänder på väldigt få. det har blivit ännu värre sen senaste exet, för han var verkligen perfekt i kroppen enligt mig (lagom vältränad, smal och V-ringad överkropp, snygg rumpa, grov kuk). vi kunde ha sex 3 gånger efter varann utan att han slaknade och det är första killen vars sperma jag kunde svälja (har nästan spytt innan när jag försökt). innan honom avskydde jag att ge oralsex, men honom älskade jag det. har ändå haft sex med ca 70 pers, vilket inte är så få.
jag gillar tex inte alls när killar inte blir stenhårda, det är sååå avtändande! och jag gillar inte heller när de har hår på bröstet eller kuken, tycker att det är rätt vidrigt.
önskar verkligen att jag hade lättare att hitta nån att tända på, men det verkar ju nästan omöjligt... har varit kåt ett bra tag nu och längtar efter en varm tunga, onanerar dagligen men kan plötsligt inte komma längre.... fortsätter bara att vara kåt. när jag är såhär kåt tänker jag inte helt klart, då överväger jag att bara leta rätt på nåt ONS som ser någorlunda bra ut, sätta mig på hans ansikte och rida det tills jag kommer o sen dra hem. skulle må rätt dåligt om jag gjorde mer än så eller om han klädde av sig.. inser att det vore rätt svinigt dock. inser också hur det låter och det känns för djävligt att vara så här! INGET jag vill! jag vill egentligen bara hitta nån vars kropp jag kan dyrka o se på med kärlek