• Anonym (kinky)

kinky kläder bdsm fetisch vinyl pvc strippskor

Hej!

Är det någon som har tips på bra ställen eller hemsidor med sexiga, snygga och fräcka kläder i BDSM stil, kinkyk, fetisch, läder, lack.. Ja ni fattar.

Har kollat på Tradera och de ha en del samt att vi köpt skor på nätet och kläder i olika butiker men oftast är det halvmesiga grejer och ganska dyrt.

Kvittar om det är en svensk eller utländsk hemsida.

Skorna har jag köpt på katsumi.se 

Så har ni några tips så skriv dem här!!!!! :)

Tack! 

• Svar på tråden kinky kläder bdsm fetisch vinyl pvc strippskor
  • MsMartelin
    Anna K skrev 2012-12-05 17:28:16 följande:
    Latexkläder, fetisch, BDSM prylar kan du köpa hos www.vuxentoys.se.

Nu skall jag själv julshoppa där :) 
    Verkar vara en bra butik ;)  jag skulle gärna vilja hitta en butik i Stockholm man kan gå till o se o känna utan att för den delen känna sig uttittad på som kvinna, en butik med trevlig personal, några tips?
  • Anonym (kinky)

Tyckte oxo det var en bra butik, bra priser ser det ut att vara! :)

Bor inte i Sthlm så vet inte. Googla! 

• Anonym (Batterikatten)
    MsMartelin skrev 2012-12-08 14:55:51 följande:
    Verkar vara en bra butik ;)  jag skulle gärna vilja hitta en butik i Stockholm man kan gå till o se o känna utan att för den delen känna sig uttittad på som kvinna, en butik med trevlig personal, några tips?
    Afrodites apotek på söder. Fast vet inte om de har så mycket kinky. Snarare romantiskt och sensuellt. Värt en titt iaf. Mer kinky isåfall är väl Martinshop på Östgötagatan.
  • Anonym (kinky)

Mm, eller prova nätet. Det hade jag gjort. Ofta är mkt i one size... Lätt att köpa då!!!!!

• Ludde 831
    Anonym (kinky) skrev 2012-12-10 00:48:18 följande:
    Mm, eller prova nätet. Det hade jag gjort. Ofta är mkt i one size... Lätt att köpa då!!!!!
    Och onesize passar ju verkligen alla.. *S*

Köpte en klänning åt vad som nu är ett ex, den var mer som en top med magen bar.. *asg*
  • Anonym

Martinshop har ju en del lack och latex inne. Annars funkar Shock för lackkläder ibland. Utöver det är det nätet som gäller oftast.

• slim

Jag vill ha en partner som blir kåt av läder/lack, lårhöga stövlar etc, etc, har haft flera partners som har haft det men alltid har det krypit fram till slut att dom gör det för min skull. Då blir det ointressant för mig. Lika barn leka bäst....jag är snart 40 och letar fortfarnande. Utanför storstaden har man ingen lycka med sin fetish...det är sen gammalt  :(

Svar på tråden kinky kläder bdsm fetisch vinyl pvc strippskor