• Skruttunge

Provera och Agnus Castus?

Ska börja med en Proverakur nu för att framkalla mens (är på dag 50 i cykeln). Efter jag fått mens ska jag käka trippelkur pergotime, och när jag påbörjar pergotimen ska jag såklart inte äta Agnus Castus som jag gör nu. Men frågan är om jag ska äta Agnus Castus (munkpeppar) när jag äter Provera? Förstör det hela grejen kanske?

Det blir fjärde trippelkuren pergotime, och jag har bara fått ÄL en gång och det var vid första trippelkuren. Så jag är inte särskilt hoppfull! Därför vill jag såklart maximera mina chanser och vill inte riskera att förstöra något i den redan känsliga processen. Vad säger ni klokhuvuden där ute? Provera och Agnus Castus, majs eller bajs? Obestämd

• Svar på tråden Provera och Agnus Castus?
  • Fritjof88
    Skruttunge skrev 2012-12-03 09:01:27 följande:
    Ska börja med en Proverakur nu för att framkalla mens (är på dag 50 i cykeln). Efter jag fått mens ska jag käka trippelkur pergotime, och när jag påbörjar pergotimen ska jag såklart inte äta Agnus Castus som jag gör nu. Men frågan är om jag ska äta Agnus Castus (munkpeppar) när jag äter Provera? Förstör det hela grejen kanske? Det blir fjärde trippelkuren pergotime, och jag har bara fått ÄL en gång och det var vid första trippelkuren. Så jag är inte särskilt hoppfull! Därför vill jag såklart maximera mina chanser och vill inte riskera att förstöra något i den redan känsliga processen. Vad säger ni klokhuvuden där ute? Provera och Agnus Castus, majs eller bajs?

Skruttunge skrev 2012-12-03 09:01:27 följande:
    Ska börja med en Proverakur nu för att framkalla mens (är på dag 50 i cykeln). Efter jag fått mens ska jag käka trippelkur pergotime, och när jag påbörjar pergotimen ska jag såklart inte äta Agnus Castus som jag gör nu. Men frågan är om jag ska äta Agnus Castus (munkpeppar) när jag äter Provera? Förstör det hela grejen kanske? Det blir fjärde trippelkuren pergotime, och jag har bara fått ÄL en gång och det var vid första trippelkuren. Så jag är inte särskilt hoppfull! Därför vill jag såklart maximera mina chanser och vill inte riskera att förstöra något i den redan känsliga processen. Vad säger ni klokhuvuden där ute? Provera och Agnus Castus, majs eller bajs?

Puffar för denna fråga då jag är i samma situation. Började dock med Agnus castus dagen efter avslutad provera kur. Det borde väl inte påverka?
Svar på tråden Provera och Agnus Castus?