• Elinshjälp

deltagare till uppsatsunderökning sökes!

Hej,

Jag skriver min uppsats nu och behöver fler deltagare till min undersökning om attitydsbedömning. Undersökningen är en enkät som tar ca 5 minuter att utföra och skickas via mail.

Om du kan hjälpa mig med detta blir jag väldigt glad, maila din mailadress till : [email protected] (mailadressen kommer inte sparas eller användas i något annat syfte än denna enstaka gång).

Tack på förhand! mvh, Elin

• Svar på tråden deltagare till uppsatsunderökning sökes!
  • Grandmother

I dag igen? Du har ju sökt i flera trådar tidigare

• Elinshjälp
    Grandmother skrev 2012-12-03 13:15:34 följande:
    I dag igen? Du har ju sökt i flera trådar tidigare

Ja precis, jag känner likadant : )
    Trådarna har "av misstag tagits bort", men nu har jag kontaktat familjeliv och den här ska få vara kvar. Jag saknar fortfarande ca 50 deltagare för att kunnna fortsätta med uppsatsen så jag blir verkligen JÄTTEGLAD om det är folk som har möjlighet att ställa upp! 
  • sär skriven

Är det verkligen godkänt av ditt universitet att fiska deltagare på ett nätforum? Det borde ge ett snett utslag i din sammanställning med tanke på att de flesta här är kvinnor med barn och familj. Naturligtvis beroende på vilken typ av undersökning det rör sig om, det kanske är det klientelet du undersöker?

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • blomman12
    sär skriven skrev 2013-01-31 16:21:19 följande:
    Är det verkligen godkänt av ditt universitet att fiska deltagare på ett nätforum? Det borde ge ett snett utslag i din sammanställning med tanke på att de flesta här är kvinnor med barn och familj. Naturligtvis beroende på vilken typ av undersökning det rör sig om, det kanske är det klientelet du undersöker?
    Varför skulle universitetet inte få leta respondenter på nätet? Det är väl en av de vanligaste formerna idag att komma i kontakt med folk.  Är bara nyfiken på hur du menar? Sedan kanske hon har lagt ut på fler sidor med som är riktade mod män :)
Svar på tråden deltagare till uppsatsunderökning sökes!