• Vmamma

Barnvakt eller barnvaktsförmedling i Västerås?

Var hittar man en bra barnvakt i Västerås? Har flera väninnor i Stockholm som anlitar såna där barnvaktsförmedlingar och är jättenöjda. Men finns det nåt sånt i Västerås, nån som vet?

Eller kan man annonsera själv efter en barnvakt, kan nån ge lite tips!

• Svar på tråden Barnvakt eller barnvaktsförmedling i Västerås?
  • Piggmamma

Hej alla mammor i Västerås.

Jag är själv mamma, som nyligen startat ett bolag för städ-och hushållsnära tjänster. 
    Jag erbjuder tjänsten barnpassning, som engångsuppdrag och som abonnemang t ex hjälp
    en gång i veckan el varannan vecka. 

Att abonnera på tjänsten är mest förmånligt och som kund får man i största möjliga mån då alltid samma barnvakt vilket brukar vara det mest populära. Då får man en möjlighet att lära känna sin barnvakt och en möjlighet att knyta kontakt. 

Mitt bolag heter (har ansökt om) Trivselhjälpen, vi ökar din trivsel genom att underlätta din vardag.
      Som mamma vet jag innebörden av att ibland få egen tid eller tid tillsammans med sin partner och vi erbjuder därför även barnpassning, utöver vår huvudsakliga tjänst - Städ.

Våra barnvakter har utbildning inom barn- och omsorg eller mycket goda referenser/erfarenheter. Jag begär registerutdrag på samtliga anställda och majoriteten av dem har egna barn och ibland barnbarn.  

Eftersom jag inte fått helt klart från bolagsverket angående mitt företagsnamn kan jag ännu inte öppna upp min hemsida, men ni är varmt välkomna att kontakta mig på:

Lisa Nordling
    0704413031

Vill ni ha en offert går det bra att skriva ett mail om er, antal barn, antal timmar och hur pass ofta det handlar om så återkommer jag med en offert.

[email protected]          

• mammaK

Min dotter var på kalas för inte så länge sen som var ordnat av en sån barnvaktsförmedling här i Västerås. Eller det var mer som ett disco. men barnen var jätte-glada iaf, hon kalas-tjejen som höll i det var glad och trevlig och jag antar att hon jobbar som barnvakt oxå.....Alfred o Alva hette den förmedlingen. Jag vet att det finns ett par andra oxå men jag vet inte vad dom heter.

• Gladbarnpassare

Hej!

Jag är en ensamstående mamma som så många andra mammor inte riktigt får tiden att räcka till ibland. För att göra min vardag lite enklare har jag anlitat en barnvakt till min 3 årige son. Jag började att leta för några år sedan men då fanns det ingen service som man kunde använda. Då anlitade jag kompisars kompisars barn. Men nu har jag hittat en Tendea som är jättebra där man kan söka efter barnvakter inom sitt närområde. Lycka till!

Svar på tråden Barnvakt eller barnvaktsförmedling i Västerås?