• Anonym (Sökes)

Parfilm

Hej alla människor där ute!

Jag och tjejen söker en härlig porrfilm att titta på tillsammans.

Fråga: Finns det porrfilmer där tjejen ser mer "normal" ut utan massa silikon och där mannen inte har 25cm lång ballae och18cm omkrets?

Gärna om det kan vara lite påkostat eller i alla fall lite snyggt med ljus osv. Inte bleka närbilder på en jätte snopp åka in och ut i den stackars kvinnan. 

Länka eller tipsa hemskt gärna!

Kram på er. 

• Svar på tråden Parfilm
  • Anonym (Sökes)
    DrJekyl skrev 2012-12-03 22:51:44 följande:
    w w w . t u b e g a l o r e . c o m

Mer behöver du inte. 
    Men alltså de är det där man vill slippa. Massa fönster som poppar upp på groteska saker. Men tack ändå.
  • DrJekyl
    Anonym (Sökes) skrev 2012-12-03 22:58:29 följande:
    Men alltså de är det där man vill slippa. Massa fönster som poppar upp på groteska saker. Men tack ändå.
    Ni får väl ta och ladda ner Emanuelle filmerna då :)
  • Anonym (Sökes)
    DrJekyl skrev 2012-12-03 23:04:41 följande:
    Ni får väl ta och ladda ner Emanuelle filmerna då :)
    Ja alltså hade man kunnat hitta nått där emellan hade vi varit hemma:)
  • Anonym (nejlikan)
    Anonym (Sökes) skrev 2012-12-03 22:25:27 följande:
    Hej alla människor där ute!

Jag och tjejen söker en härlig porrfilm att titta på tillsammans.

Fråga: Finns det porrfilmer där tjejen ser mer "normal" ut utan massa silikon och där mannen inte har 25cm lång ballae och18cm omkrets?

Gärna om det kan vara lite påkostat eller i alla fall lite snyggt med ljus osv. Inte bleka närbilder på en jätte snopp åka in och ut i den stackars kvinnan. 

Länka eller tipsa hemskt gärna!

Kram på er. 
    Vill också gärna hitta mysfilmer som går att kolla på tillsammans, en ledig kväll framför TV:n t.ex. Inget märkvärdigt, dock inga filmer innehållandes analsex, för det gillar varken han eller jag! Inte gärna heller filmer där mannen "styr" kvinnan helt och hållet. En helt vanlig, mysig Svensson-porris kan man väl säga :)
  • Anonym (?)

Det finns väl de här nyare snyggt filmade HD-filmerna med snygga vinklar och människor...

*googlepaus* "Passion HD" heter det, lite softare, kolla in det. Testade det på flickvännen men hon tyckte det var för mjukt! :)

Svar på tråden Parfilm