• Anonym (Fundersam tjej)

Gillade dom mig?

Hej!
    Vet inte om jag lägger in det här på rätt ställe men det var det ända stället som handla om bi/homo osv... 
    Men iaf! 

Förut så hade jag en jätte bra kontakt med en tjej i min gamla skola. Till en början var vi vänner men sedan så började jag gilla denna tjej eller började tycka att hon var väldigt intressant. Och jag tror hon gillade mig också..Tänkte inte på det först men märke sedan att hon ofta lixom tog på mig eller nuddade mig med flit så jag gjorde ju alltid det tillbaka. Vi skämtade med varandra när vi gjorde det lixom. Detta höll vi på med ganska länge ^^ men det gjorde itne mig något, tyckte det var kul bara. Sedan märkte jag att hon tittade på mig väldigt ofta och jag tittade alltid på henne för ja tyckte hon var så himla fin. Vi skrattade hela tiden åt varandra skämt osv. Vi hade så himla kul ihop. Vi ville gärna sitta själva med varandra också.. Sedan så skulle ja byta skola för att vi flyttade. Blev sjukt ledsen då. Men vi fortsatte att prata osv på nätet. Sedan en gång frågade hon om jag gillade henne.. Men jag vågade itne säga att jag gjorde det då. Minns inte riktigt vad jag svarade.. Men sedan började vi messa jätte mycket. Men sen försvann vår kontakt typ eftersom vi aldrig kunde ses.. Men tror ni hon gillade mig?? Känns som att hon gjorde det, men vågar ändå inte tro på det.. Kan tillägga att vi börjat få kontakt igen men nu beter vi oss som om vi är som vanliga vänner bara, men det är okej för mig bara hon finns kvar i mitt liv så..

En annan grej är att när jag började i skolan som jag flyttade till så fick jag kontakt med en annan tjej haha.. Eller till en början så var jag med ett annat gäng.. sen någon månad senare började jag lära känna den där tjejen. Det visade sig att vi hade ganska mycket gemensamt men ändå inte. Så vi chattade väldigt mycket men vi pratade itne så mycket i skolan.. Men sen bestämde vi oss för att träffas (som vänner gör). Sedan fick vi en väldigt bra kontakt och började umgås i skolan mycket och satt bredvid varandra osv. Hon ville alltid hjälpa till och sådant.. Märkte att denna tjej var sjukt vacker och hon verkade tycka något om mig också tror jag.. Vi började messa väldigt mycket och i messen stod det alltid om hur underbar jag var och att jag var söt.. Jag skrev alltid tillbaka också eftersom jag tyckte hon också var det.. Sedan när vi träffades och vi satt nånstans, satte hon sig alltid nära mig typ.. Hon tittade på mig i skolan väldigt ofta och var jätte snäll mot mig.. Hon behandlade mig annorlunda än vad hon behandlade sina vänner.. Sedan när vi skulle nånstans tex på bussen så kunde hon skämta till det med " Vi är ensamma nu vad mysigt ;)" eller något liknande.. Finns även något mess hon skämtade till det med om att kyssas/mysas osv.. Men sen kommer det ett problem denna tjej sa att hon gillade 2 killar också..  Hon sa ju att hon gillade dom så hon gillade antagligen inte mig.. Men vad tror ni? Verkade den här tjejen gilla mig också? Fattar inte riktigt hehe..

Skulle vara kul att höra vad ni andra tror? Har även fått några andra tjejer att kolla på mig mycket.. Vet inte vad det är men dom kollar på mig jätte mycket och sedan när jag kollar dom i ögonen så ler dom eller så kollar dom snabbt ner.. Om jag kollar på någon länge så är det för att jag är intresserad men så kanske det itne är för andra :P   Saken är att jag är typ som vilken tjej som helst! Jag gillar dock att ha tjocktröjor men annars så ser jag ut som vem som helst så dom kan ju inte veta :)

Svar på tråden Gillade dom mig?