Hur får jag min kille att öka sin sexlust?
Hej. Jag är en tjej på 21 år. Jag bor sedan ett år tillbaka tillsammans med min kille. Förhållandet är underbart med mycket kärlek och skratt, men väldigt sällan gnabb. Vi har varit tillsammans i ungefär tre år och sju månader. I början av vårat förhållande hade vi otroligt mycket sex, det var i stort sett varje dag, flera gånger om dagen. (And I LOVE SEX!) Problemet började att uppstå efter ca ett år då han liksom började tröttna på sex.
Som det ser ut idag så har vi samlag ungefär en dag i veckan, och jag har lyckas räkna ut att den dagen oftast infaller på en söndag.
Jag har under många tillfällen försökt att prata med honom kring detta och fått höra att jag enbart tänker på sexet osv.. Att ha blivit nekad gång på gång har satt djupa spår, och jag kan längre inte ta initiativ eller njuta av samlaget, eftersom att det alltid ska vara den gången i veckan samt på hans villkor.
Vad ska jag göra? Någon annan som har något tips på hur jag kan få honom på humör? Någon med liknande erfarenheter?
Jag behöver hjälp och det snabbt. Känner att jag inte vill lämna mitt livs kärlek för en sådan sak.. Och nej sex är inte allt i ett förhållande, men det är en jävligt stor del..