• MaryCaroline

Trademax, erfarenheter?

Någon som köpt möbler på Trademax.se? Erfarenheter av det? Är ni nöjda eller missnöjda? Varför?

För något år sedan köpte jag en U-soffa från dem. Inga större problem och jag är nöjd. på Funderar att även köpa en kontinentalsäng därifrån. Men nu har jag sett att de fått en del negativa omdömen, både på deras hemsida och på deras facebook-sida. Det har tex handlat om sena leveranser, uteblivna leveranser, missade beställningar och folk som inte är nöjda med varan de beställt (tex på grund av dålig kvalité, att de fått fel vara eller att varan inte motsvarat kundens förväntningar, tex för mjuk säng som man får ont i ryggen av). 

• Svar på tråden Trademax, erfarenheter?
  • MaryCaroline
    amorvincitomniia skrev 2012-12-05 21:30:54 följande:
    en säng bör alltid provas innan köp! :)
    Ja jo det har du egentligen rätt i Glad Men det verkar som att vi har svårt att komma iväg någonstans för att prova och köpa Obestämd  Så vi tänkte köpa på nätet och vi vill ha ett bra pris Glad Men tänkte höra efter om fler haft problem med Trademax eller om fler är nöjda eller om någon kanske till och med köpt sängen vi funderar på (Hilton lyx)?
  • ChristianR

dom är jätte dålig och har många anmällnigar hos ARN och Konsumentverket dom lura folk

• Saragbg

Jag har handlat massa gånger på trademax å är nöjd med dom, vi har fysiska butiker i Gbg och dom har samma saker som chili, dom har tom gått ihop och är samma kedja. Hilton sängen har jag provat och är faktiskt riktigt skön. Kollade också på deras sängar där men en dag gick vi in på Mio och blev en säng därifrån istället :) tror du kommer bli nöjd med deras säng, absolut :)

• Balbarei

Jag och min sambo köpte en kontinetal säng där i juni som vi är super nöjda med. Vi åkte till ett av varuhusen och provade olika sängar och fastnade för en.

Bra service, snabb leverans!

Svar på tråden Trademax, erfarenheter?