• Anonym (Maja)

Någon som köpt förlovningsringar ´på Internet?

Går i förlovningstankar och funderar på att köpa på Internet

Någon som beställt på nätet? Rekommenderar ni någon bra sida?. 

Var inne på safira.se, nån som beställt där?

• Svar på tråden Någon som köpt förlovningsringar ´på Internet?
  • Anonym (Maja)
    Majsan70 skrev 2012-12-05 22:02:52 följande:
    Vi köpte våra vigselringar på nätet.
    www.titanringar.com
    Köpte ni titanringar? De är jäkligt snyggt
  • Majsan70
    Anonym (Maja) skrev 2012-12-05 22:04:25 följande:
    Köpte ni titanringar? De är jäkligt snyggt

Japp gjorde vi. Jag har med blått spår i och en diamant och maken har ljusblått spår. 4,5 år sedan vi gifte oss o vi är fortfarande jättenöjda.
    Väldigt bra service där o trevlig personal.
  • Anonym (Maja)
    Majsan70 skrev 2012-12-05 22:06:55 följande:

Japp gjorde vi. Jag har med blått spår i och en diamant och maken har ljusblått spår. 4,5 år sedan vi gifte oss o vi är fortfarande jättenöjda.
    Väldigt bra service där o trevlig personal.
    Vad kostade era,
    jag vet ju att man tar mått innan, men tänk om de inte passar ialfall, hur gör man då? Om det är gravyr i? 
  • Majsan70
    Anonym (Maja) skrev 2012-12-05 22:15:02 följande:
    Vad kostade era,
    jag vet ju att man tar mått innan, men tänk om de inte passar ialfall, hur gör man då? Om det är gravyr i? 

Oj jag tror inte ens de kostade 3000 tillsammans. Mått tog vi innan och om ringen är för stor eller för liten kan man skicka den upp till dem för ändring.
  • Anonym (Maja)

Dum fråga kanske men om man köper ringar i guldsmedsaffär, kan man få dem på avbetalning då?

• AnnaHal

Hej,

Det vet jag faktiskt inte, vi köpte våra på förlovningsringar på vanbruun där kunde man ta avbetalning via Klarna, borde gå på Safira och ändra ställen med som har Klarna 

Carpe diem familjen
  • Pope Joan II
    Anonym (Maja) skrev 2012-12-06 13:18:15 följande:

Dum fråga kanske men om man köper ringar i guldsmedsaffär, kan man få dem på avbetalning då?

Känns det inte roligare att vänta med att köpa tills ni faktiskt har råd med dem?
Svar på tråden Någon som köpt förlovningsringar ´på Internet?