• Anonym (Ont)

HJÄLP! Någon med kronisk foglossning/ischias(ländryggsmärta som blivit av med smärtan?

Någon som blivit av med sin kroniska smärta? Jag står inte ut längre.... Inget hjälper, osteopati, akupunktur, sjukgymnastik... Går på smärtstillande varje dag och får knappt sova trots massa tabletter.

• Svar på tråden HJÄLP! Någon med kronisk foglossning/ischias(ländryggsmärta som blivit av med smärtan?
  • LillaJag06

Jag har endometrios och hypermobilitetssyndrom. Har ätit smärtstillande dagligen i snart 2 år. Tyvärr kommer iaf min snärta i ryggen aldrig försvinna som det är sagt nu iaf :(

• Anonym (Ont)
    LillaJag06 skrev 2012-12-06 19:21:24 följande:
    Jag har endometrios och hypermobilitetssyndrom. Har ätit smärtstillande dagligen i snart 2 år. Tyvärr kommer iaf min snärta i ryggen aldrig försvinna som det är sagt nu iaf :(
  • Thaleya1

Min mamma foglossning från att hon födde oss, det har varit värre de senaste 6 åren, min yngsta syster är 20 år gammal, så vi är inga små barn längre.

Mamma har fått välja om hon vill operera ryggen med någon ny operation. Men än så länge har hon inte vågat tacka ja då riskerna för att göra det sämre är större än för att det ska lyckas säger läkaren.

Tyvärr.

• Anonym (Ont)
    Thaleya1 skrev 2012-12-06 22:41:29 följande:
    Min mamma foglossning från att hon födde oss, det har varit värre de senaste 6 åren, min yngsta syster är 20 år gammal, så vi är inga små barn längre.

Mamma har fått välja om hon vill operera ryggen med någon ny operation. Men än så länge har hon inte vågat tacka ja då riskerna för att göra det sämre är större än för att det ska lyckas säger läkaren.

Tyvärr.
    Usch! 
Svar på tråden HJÄLP! Någon med kronisk foglossning/ischias(ländryggsmärta som blivit av med smärtan?