• Anonym

    Tjejer: Hur ser en snygg kuk ut?

    Ja tjejer hur önskar ni att den ska se ut, vad är snyggast rent visuellt? Rak-Böjd? Jämntjock? Stort-Litet ollon? Hur hög erektion? Ådror? Omskuren-ej omskuren?
     
      

  • Svar på tråden Tjejer: Hur ser en snygg kuk ut?
  • Anonym (sara)

    Den ska bli stenhård, helst rak (snea och krokiga ser inte så roliga ut),  med ett tydligt ollon gärna ansad rund roten och pungen.

  • Anna Paulita

    Hur långt är ett snöre?

    Omöjlig fråga att svara på, har nog aldrig sett någon ful. Går jag igång på mannen är utseendet på hans kuk rätt ointressant.

    Det enda jag inte fixar, förutom dålig hygien är rakat. Kan inte låta bli att tänka på nakenråttor.

  • Anonym
    Anna Paulita skrev 2012-12-07 21:52:43 följande:
    Hur långt är ett snöre?

    Omöjlig fråga att svara på, har nog aldrig sett någon ful. Går jag igång på mannen är utseendet på hans kuk rätt ointressant.

    Det enda jag inte fixar, förutom dålig hygien är rakat. Kan inte låta bli att tänka på nakenråttor.
    Haha, har jag aldrig tänkt på, nakenråttor
    Har bara sett mindre attraktiva kukar på bild och då har det nog varit proportionerna som varit konstiga. Jag undrar vad man menar med krokiga? De som pekar lite snett åt ena eller andra hållet har jag sett, men det tycker jag inte är något som stör.
    Är man attraherad av någon så tycker man nog kuken är fin den med.
    Håller med om att dålig hygien är den värsta sexlustdödaren, fast jag gillar att inte få hår i munnen...
  • Anna Paulita

    Det är kanske jag som har märklig bilder av hur nakenråttor ser ut. ;)

    Smaken är som baken, vissa gillar rakat och andra inte.

  • Ernst Hugo
    Anna Paulita skrev 2012-12-07 22:00:34 följande:
    Det är kanske jag som har märklig bilder av hur nakenråttor ser ut. ;)

    Smaken är som baken, vissa gillar rakat och andra inte.

    Smaken är som baken - hårig
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym

    Den ska vara minst 8 inches ( vad det nu är i cm?) får gärna ha en lite böj på sig ( stimulerar lättare vissa punkter då) helst omskuren eftersom det är estesiskt snyggare, än en omskuren, med sladdrig, lång, täckande smegmasamlande skinnflärp...yuck! Den ska vara REN! Fatta...REN! Gärna och helst rakad. Ska det sugas, vill jag inte ha en massa hårda, långa hårstrån som kittlar mig i halsen, lossnar och får mig att hosta upp hårbollar. Sen är det viktigt den sitter på en snygg karl, en riktig man. Och den mannen måste vara jävligt trevlig, ha humor och vara en allstar gentleman. Tyvärr är denna sorten utrotningshotad, svårhittad. Som tur är så finns det dildon.

  • Anonym (meh)
    Anonym skrev 2012-12-07 22:03:57 följande:
    Den ska vara minst 8 inches ( vad det nu är i cm?) får gärna ha en lite böj på sig ( stimulerar lättare vissa punkter då) helst omskuren eftersom det är estesiskt snyggare, än en omskuren, med sladdrig, lång, täckande smegmasamlande skinnflärp...yuck! Den ska vara REN! Fatta...REN! Gärna och helst rakad. Ska det sugas, vill jag inte ha en massa hårda, långa hårstrån som kittlar mig i halsen, lossnar och får mig att hosta upp hårbollar. Sen är det viktigt den sitter på en snygg karl, en riktig man. Och den mannen måste vara jävligt trevlig, ha humor och vara en allstar gentleman. Tyvärr är denna sorten utrotningshotad, svårhittad. Som tur är så finns det dildon.
    20,32 cm?? Vi kan inte båda vara Anonym...så även om jag var först lägger jag till en tillfällig...
    Det är väl hur han använder den som är det intressanta eller menar du rent estetiskt, bildmässigt?
  • Ernst Hugo
    Anonym skrev 2012-12-07 22:03:57 följande:
    Den ska vara minst 8 inches ( vad det nu är i cm?) får gärna ha en lite böj på sig ( stimulerar lättare vissa punkter då) helst omskuren eftersom det är estesiskt snyggare, än en omskuren, med sladdrig, lång, täckande smegmasamlande skinnflärp...yuck! Den ska vara REN! Fatta...REN! Gärna och helst rakad. Ska det sugas, vill jag inte ha en massa hårda, långa hårstrån som kittlar mig i halsen, lossnar och får mig att hosta upp hårbollar. Sen är det viktigt den sitter på en snygg karl, en riktig man. Och den mannen måste vara jävligt trevlig, ha humor och vara en allstar gentleman. Tyvärr är denna sorten utrotningshotad, svårhittad. Som tur är så finns det dildon.

    Lät som du beskrev Ken+dildo där
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
Svar på tråden Tjejer: Hur ser en snygg kuk ut?