Jag har varit otrogen! Hjälp!!!
Jag har ett stort dilemma efter gårdagen och har ingen att prata med om detta. Jag blev ovanligt full igår och jag var otrogen mot min pojkvän på en fest! Jag vet inte om jag vågar berätta det för min pojkvän! Är väldigt rädd att han kommer att lämna mig, jag skäms verkligen och jag gråter nonstop hela tiden! Hjälp!!!! Här kommer bakgrundsfakta.
Vi gick i samma skola under gymnasietiden och han var killen alla tjejer vill ha men ingen kunde få. Han är snygg, smart, otroligt självsäker och vet vad han vill kan man säga. Jag var väldigt blyg under skoltiden och vågade inte prata med honom som alla andra tjejer gjorde. Han var aldrig på några fester och var inte ute efter någon "one night stand" verkade det som.
Hur som helst under sista året fick vi ett grupparbete i ekonomi och jag hamna i hans grupp. Vi började prata med varandra och vi klicka direkt. Någon vecka in så började han total ignorera alla andra tjejer och ville bara prata med mig. Han fick mig att känna mig otroligt speciell och jag gick alltid hem med ett leende på läpparna varje dag! Vi blev tillsammans några veckor senare.
Idag är vi båda 20 år. Under dessa två år så har han ställt upp för mig i vått och torrt. Varenda dag så har han visat mig på något sätt att han älskar mig. Det kan vara allt ifrån att säga "du är otroligt vacker" till små presenter hit och dit. Han har en förmåga att alltid få mig att känna mig älskad.
När min mormor dog så var jag väldigt ledsen ett bra tag och han fanns alltid där för mig. När jag var som mest ledsen brukade han alltid krama om mig och säga "att allt kommer att ordna sig". Har inte ens tänkt tanken på att vara med någon annan under dessa 2 år! Mamma brukar alltid skoja och säga " han vill jag har som svärson någon dag". Han har eget företag och köpte för en månad sen en villa. Han frågade om jag ville flytta in med honom och jag sa självfallet ja förstås.
Nu till gårdagen. Vi skulle på en fest tillsammans egentligen men han blev tvungen att jobba i sista sekunden så jag gick med mina väninnor istället. Hur som helst så blev jag jätte full på festen och började hångla med en kille och det slutade med att vi hade sex. Idag när jag nyktra till så förstog jag vad jag hade gjort. Jag har förstört allt!
Jag älskar honom otroligt mycket och vill verkligen ha barn med honom någon dag! Jag vet inte varför jag var otrogen för jag har verkligen inte tänkt på någon annan under dessa 2 år någonsin. Jag skäms något otroligt och vet inte vad jag ska göra nu. När vi har diskuterat otrohet innan har han bland annat sagt att han inte respekterar folk som är otrogna och skulle någon vara det mot honom, skulle han aldrig förlåta henne. Han är en överdriven "moral människa" kan man minst sagt säga. När hans kompis skröt på en fest att han hade varit otrogen mot sin flickvän så blev han rasande och bröt kontakten direkt med honom. Vad kommer han göra om jag berättar att jag har varit otrogen tro? KASTA UT MIG är jag nästan helt säker på.
Om ni har orkat läsa igenom hela texten, vad ska jag göra?? Vill inte förlora honom men är rädd om jag berättar det så kommer jag förlora honom för gått. Jag har hittat drömkillen och nu förstört allt! Vill inte leva utan honom. Hjälp!!! Vad ska jag göra??? :(