• ametisten

App för inköpslista

Hej, Jag och min sambo vill hitta en app för våra inköp, så som mat etc. Vi vill att denna app ska kunna delas oss emellan interaktivt och att den ska vara enkel att använda, eller åtminstone att man får upp alla inköp när man synkarvappen. Jag hittade någon som var interaktiv, men via Facebook, och det vill vi inte iom att jag inte har något konto där. Någon var man även tvungen att sms:a och då försvinner ju fördelarna med en delad inköpslista... Appendix måste fungera för både iPhone/iPad och android. Det får gärna vara en gratisapp :) Jag har meter och metat utan att hitta någon som uppfyller alla våra önskningar. Känner ni till någon? Tack på förhand!

• Svar på tråden App för inköpslista
  • Roxter

Our groceries är sjukt bra.

• cloudberry79

Om ni handlar på Coop så är deras inköpslistor riktigt bra, kan dessutom dras ut på papper i butiken om man så önskar med vilket medmerakort som helst bara det är kopplat till huvudkontot.

(M)amma till V -07 och E -12
  • niska

Kan rekommendera appen Ica Handla. Mycket bra. Även om man inte handlar i en ICA butik. Man kan t.o.m. får varorna sorterad/grupperad på avdelning. Och den synkar inköpslistorna.

• Flaxie

Jag svarade precis på detta i en annan tråd: 

Jag använder Smata Listan. Den fungerar både i iphone, android och på webben. Den synkar blixtsnabbt och det går att sortera listan på webben så den stämmer med de butikerna där jag handlar. Även om butikerna inte har samma ordning. Det gick jättesnabbt att sortera, jag gjorde det med hjälp av avdelningarna i butiken.  

• Mysanåsyrran

HandlaMat Sorterar på valfri butik, med uppladdade butiker att hämta, eller dela din egen när du sorterat. Enkelt att smsa listan mellan varann, Jag är sjukt nöjd - och jag har för mig den var gratis :)

Svar på tråden App för inköpslista