• Pastell

Några frågor till er som ätit pergotime.

Första månaden jag äter pergotime och idag är jag på dag 10, tog alltså sista tabletten (enkelkur) igår.
    Jag känner ingenting i magen, har  heller inte haft några biverkningar,vilket gör mig lite orolig över att kuren inte fungerat alls.
    Imorgon ska jag in på vul och kolla läget.

Det jag undrar är, måste man känna massa för att det ska ha gett nån verkan? Finns det någon här inne som inte kände särskilt mycket men ändå hade äl?
    Och ni som kände något, när började ni känna det i magen?

Tacksam för svar! Solig

• Svar på tråden Några frågor till er som ätit pergotime.
  • BusJohanna

Var inte orolig. Alla är olika. Kan kännas under tiden eller några fagar efter eller inte alls.

Du ska tillbaka och kolla om det växt till sig senare va? Isf får du ju svar då. Kram

• Pastell
    BusJohanna skrev 2012-12-09 10:52:51 följande:
    Var inte orolig. Alla är olika. Kan kännas under tiden eller några fagar efter eller inte alls.

Du ska tillbaka och kolla om det växt till sig senare va? Isf får du ju svar då. Kram
    Mja, alltså jag ska in imorgon för att kolla. Inget mer vul efter det vad jag vet utan kommer få köra med äl-stickor och sedan blodprov Tack för svar!
  • Charlotte1987

Hej! Jag kände nästan inget av pergon förutom svettningar. Så alla reagerar olika på dom. Jag fick inte ens värk vid äl så jag trodde inte att det hade lyckats. Men jag plussade igår så nog funkade det allt :)

• Pastell
    Charlotte1987 skrev 2012-12-09 12:39:01 följande:
    Hej! Jag kände nästan inget av pergon förutom svettningar. Så alla reagerar olika på dom. Jag fick inte ens värk vid äl så jag trodde inte att det hade lyckats. Men jag plussade igår så nog funkade det allt :)
    Åh vad glad jag blir av att läsa detta, stort grattis till dig/er ! {#emotions_dlg.flower}Solig
  • Pastell
    Charlotte1987 skrev 2012-12-09 12:50:15 följande:
    Och en massa lycka till!! {#emotions_dlg.flower}
    Tack snälla {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Några frågor till er som ätit pergotime.