• Anonym

Jag kissar på mig vid sex :(

I bland när jag får orgasm så kissar jag på mig!
    Det kommer en rejäl stråle. Jag brukar kissa innan sex. Men i bland hjälper inte det :( Det är kiss, för det luktar kiss och är gult :(
    Jag tycker det känns pinsamt, fast killen jag har nu tycker det är sexigt. Skulle väl jag oxå tycka om det inte skulle vara kiss. Men han har aldrig sagt något om att det luktar. Men jag skyndar mig att byta lakan så fort vi har haft sex.....

Någon mer som kissar på sig???

• Svar på tråden Jag kissar på mig vid sex :(
  • Anonym (säker?)

Är du helt säker på att det är så att du kissar på dig? Tycker det låter som en fontän orgasm, det är ju urinvätska som samlas i körtlarna.

• Anonym

Finns bra bot mot urininkontinens, såsom operation.

• Nyfiken gul

du har förmodligen fått en fontänorgasm och även om du tycker det luktar kiss så är det inte kiss. 

förmodligen får du en så pass stark orgasm att du lyckas få en så kallad "wet orgasm".

googla på fontänorgasm eller "wet orgasm" så kan du läsa lite mer. 

Och det är hyggligt vanligt och inget onormalt. Njut av att du har ett så pass skönt sexliv! 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym
    Nyfiken gul skrev 2012-12-10 18:47:16 följande:
    du har förmodligen fått en fontänorgasm och även om du tycker det luktar kiss så är det inte kiss. 

förmodligen får du en så pass stark orgasm att du lyckas få en så kallad "wet orgasm".

googla på fontänorgasm eller "wet orgasm" så kan du läsa lite mer. 

Och det är hyggligt vanligt och inget onormalt. Njut av att du har ett så pass skönt sexliv! 
    Jo, jag har läst och det står att det ska smaka söt o lukta sött MEN det gör inte det här :(
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-10 18:46:56 följande:
    Finns bra bot mot urininkontinens, såsom operation.
    Ja nu kissar jag ju inte på mig i vanliga fall :P
  • Anonym (våtsex)

Nu är jag visserligen kille, men jag vet att vissa killar och tjejer kissar på sig vid sex, och ännu vanligare vid orgasm. Sen kan jag dock inte svara på om det är en fontänorgasm, men vad jag vet så är en sådan luktfri och färglös. Frågan är om det egentligen gör någon skillnad för dig, problemet är väl att det blir blött och luktar kiss. Om det nu är kiss gör det ju ingen skillnad, det är helt ofarligt och sterilt. Om du inte känner dig väldigt äcklad av tanken, så njut i stället av dina orgasmer. Men lägg något under i sängen, ett par badlakan eller plastad frotté. Själv älskar jag när min tjej kissar vid sex, det är en väldigt våt, varm och lite förbjuden grej som förhöjer njutningen. Tycker även att det är något intimt, vilket är förtroendefullt och kärleksfullt att dela med varandra.

Svar på tråden Jag kissar på mig vid sex :(