• Anonym (Kalle)

Ogillar sex när tjejen har ägglossning... :(

Okej, det här låter knäppt men jag har börjat tycka det är trist att ha sex när min sambo har ägglossning. Anledningen är att hon inte alls är intresserad av sex, närhet när hon inte har ägglossning. Då är jag som en bror för henne. Vi kan kramas lite, några enkla pussar då och då. Men hon ser mig inte - rör mig inte.  Sen vid ägglossning blir hon vrålkåt, vill ha sex 2ggr per dag och frossar. Efter 4 dagar  -  pang! - ner till noll igen. Hon vill verkligen inte ha sex och tycker jag är apjobbig med mina inviter. Även om det är häftiga dagar vid ägglossning så kan jag ändå inte låta bli att tycka att hon gör detta för att hon måste "riva av sig" och jag finns där...   Vi har pratat om detta och hon kan inte förstå att jag tycker vi har lite sex... 2ggr per dag i 4dagar är ju mycket mer än vad andra har anser hon. Känner mig tveksam om jag kan leva så här ärligt talat. Vi har varit tillsammans i 3år och hon har alltid varit så här.

Någon mer som fungerar på samma sätt?

• Svar på tråden Ogillar sex när tjejen har ägglossning... :(
  • Anonym

Men herregud! Är ni karlar aldrig nöjda?? Är en tjej för kåt är det dåligt, är tjejen inte kåt är hon frigid och det är också dåligt. Vad vill n karlar ha egentligen?

• Anonym (Kalle)
    Anonym skrev 2012-12-10 19:38:44 följande:
    Men herregud! Är ni karlar aldrig nöjda?? Är en tjej för kåt är det dåligt, är tjejen inte kåt är hon frigid och det är också dåligt. Vad vill n karlar ha egentligen?
    Ja, till och börja med att hon ser mig mer än bara som en bror 25-26 dagar per månad. Jag skulle gärna vilja gosa, duscha, smeka, massera, hångla, pussas, kramas, fantisera och ha sex med min tjej mer än bara 4 dagar på en månad.
  • Anonym (tjej)

Alltså har du kommit på det efter tre år? Fattar inte hur killar som dig funkar. Min man älskar när jag har ägglossning. Då är jag på min sexuella topp.Förstår du inte att det är under just ägglossningen som vi tjejer är som mest fruktsallad och därmed inte konstigt att man blir såtare då.

• Anonym
    Anonym (tjej) skrev 2012-12-10 20:10:30 följande:
    Alltså har du kommit på det efter tre år? Fattar inte hur killar som dig funkar. Min man älskar när jag har ägglossning. Då är jag på min sexuella topp.Förstår du inte att det är under just ägglossningen som vi tjejer är som mest fruktsallad och därmed inte konstigt att man blir såtare då.

"Som mest fruktsallad" - det var gulligt
  • Anonym (tjej)

Ursäkta stavfelen. fruksamma och kåtare ska det stå.

• Anonym (tjej20)

Hm - om din tjej varit så sen START, så kanske ni bara har helt olika sexuella preferenser ?
    Dvs. hon vill ha sex sällan, men gärna under ägglossningen - och du vill ha sex oftare. (förstår jag dig rätt nu?)

Jag själv har aldrig haft en partner som haft mindre lust än jag, så jag vet faktiskt inte hur man kan göra för att lösa det :// Kan ju som sagt vara så att man bara är olika ang. lusten ... det är ju inte alltid man klickar på den biten. 

Det jag ville säga är att jag delvis är som din tjej. Jag gillar att ha sex OFTA, men inte alltid penetrerande sex. Jag uppskattar oralsex och smek precis lika mycket som penetrerande sex, och ser det som olika former av sex man kan alternera mellan beroende på vad man känner för.
    DOCK blir jag sjukt sugen på just penetrerande sex under ägglossning, och vill gärna ha sex på det sättet då. Pojkvännen har inga problem med att jag blir extra kåt under ägglossning, han tackar och tar emot Tungan ute Vi har dock annars som sagt ett aktivt sexliv och ett förhållande med väldigt mycket närhet ... det är ej som du beskriver för oss, att ingen närhet existerar fram tills ägglossning.... Förstår att det inte känns bra att ha det så. 

För mig är det såhär:
    Under ägglossning så är jag kåt "automatiskt" ... går runt och tänker på sex hela tiden och vill ligga utan att pojkvännen har behövt "få igång" mig med massa smek innan.

Alla övriga dagar : FÖR ATT jag ska bli kåt och vilja ligga, så behöver jag närhet och förspel. Dvs. pojkvännen måste få igång min lust genom att smeka mig/kåta upp mig. För den är inte där "automatiskt" som under ägglossning. Jag känner inte automatiskt "fan vad jag vill knulla" - men jag känner självklart att jag vill ligga när pojkvännen kåtat upp mig. 

Typ 1 vecka innan mens så pallar jag inte penetrerande sex alls, vilket är rätt tråkigt. Det är inget jag väljer, utan jag blir bara jävligt skör i fittan innan mens ... så det gör ONT för mig att ha penetrerande sex. Vet inte varför det blir så... ska försöka ordna det för det är obehagligt Obestämd            

• Anonym (Kalle)
    Anonym (tjej) skrev 2012-12-10 20:10:30 följande:
    Är du som en fruktsallad? Nej, det visste jag faktiskt inte! Skrattande 

Men ärligt.. jag tycker också det är toppen men jag tycker det inte lika kul att jag inte ens kan närma mig min tjej resten av månaden. Har du och din man bara sex under ägglossningen?  Blir du irriterad på din man om han närmar dig övrig tid under månaden? Fräser du åt honom om han smeker dig?
  • Cookiesandcream

Har aldrig hört talas om något liknande faktiskt...märker ingen skillnad på min egen sexlust vid ägglossning. Men om min kille bara var kåt på mig fyra dagar i månaden och behandlade mig som en syster resten av tiden skulle jag aldrig stå ut! Fy fan vad sårande. Visst är inte sex allt, men att inte få någon närhet eller ömhet heller skulle vara en riktig dealbreaker för mig..

• Anonym (Kalle)
    Anonym (tjej20) skrev 2012-12-10 20:14:01 följande:
    Hm - om din tjej varit så sen START, så kanske ni bara har helt olika sexuella preferenser ?
    Dvs. hon vill ha sex sällan, men gärna under ägglossningen - och du vill ha sex oftare. (förstår jag dig rätt nu?)

Jag själv har aldrig haft en partner som haft mindre lust än jag, så jag vet faktiskt inte hur man kan göra för att lösa det :// Kan ju som sagt vara så att man bara är olika ang. lusten ... det är ju inte alltid man klickar på den biten. 

Det jag ville säga är att jag delvis är som din tjej. Jag gillar att ha sex OFTA, men inte alltid penetrerande sex. Jag uppskattar oralsex och smek precis lika mycket som penetrerande sex, och ser det som olika former av sex man kan alternera mellan beroende på vad man känner för.
    DOCK blir jag sjukt sugen på just penetrerande sex under ägglossning, och vill gärna ha sex på det sättet då. Pojkvännen har inga problem med att jag blir extra kåt under ägglossning, han tackar och tar emot Tungan ute Vi har dock annars som sagt ett aktivt sexliv och ett förhållande med väldigt mycket närhet ... det är ej som du beskriver för oss, att ingen närhet existerar fram tills ägglossning.... Förstår att det inte känns bra att ha det så. 

För mig är det såhär:
    Under ägglossning så är jag kåt "automatiskt" ... går runt och tänker på sex hela tiden och vill ligga utan att pojkvännen har behövt "få igång" mig med massa smek innan.

Alla övriga dagar : FÖR ATT jag ska bli kåt och vilja ligga, så behöver jag närhet och förspel. Dvs. pojkvännen måste få igång min lust genom att smeka mig/kåta upp mig. För den är inte där "automatiskt" som under ägglossning. Jag känner inte automatiskt "fan vad jag vill knulla" - men jag känner självklart att jag vill ligga när pojkvännen kåtat upp mig. 

Typ 1 vecka innan mens så pallar jag inte penetrerande sex alls, vilket är rätt tråkigt. Det är inget jag väljer, utan jag blir bara jävligt skör i fittan innan mens ... så det gör ONT för mig att ha penetrerande sex. Vet inte varför det blir så... ska försöka ordna det för det är obehagligt Obestämd            
    Äntligen bra och tydligt svar.

Vi skiljer oss åt eftersom vi inte kan ha sex öht annat än vid ägglossning. Jag kan göra precis allt för henne övrig tid men hon vägrar. Hon har t.om spottat på mig vid ett tillfälle (har skrivit om det i en annan tråd) när jag försökt förföra henne. Jag vill ge henne förspel och närhet men hon har inget behov av detta - bara dessa 4 dagar. Då vill hon mer än gärna. Det jag saknar är den vardagliga närheten och naturligtvis även sex. Men jag når henne och hon tillåter mig inte att nå henne. Aldrig.

Nu funkar vi som så att vi stänger av våra känslomässiga liv under 26 dagar och sedan är vi ett älskande par 4 dagar.

• Anonym (Kalle)
    Cookiesandcream skrev 2012-12-10 20:23:37 följande:
    Har aldrig hört talas om något liknande faktiskt...märker ingen skillnad på min egen sexlust vid ägglossning. Men om min kille bara var kåt på mig fyra dagar i månaden och behandlade mig som en syster resten av tiden skulle jag aldrig stå ut! Fy fan vad sårande. Visst är inte sex allt, men att inte få någon närhet eller ömhet heller skulle vara en riktig dealbreaker för mig..
    Tack. Det finns någon som känner samma som jag. Det tog att tag att komma fram för mig att det var så hon "fungerade".
Svar på tråden Ogillar sex när tjejen har ägglossning... :(