Jag kommer ALDRIG att komma över honom.
Det känns som att jag aldrig kommer att komma över mitt ex. Jag vet inte vad det är med den där människan att hålla fast vid. Jag vill ingenting annat än hata honom för han gör mig så illa hela tiden men jag kan inte.
Vi träffades för sex år sen och blev blixtkära. Han var min första kärlek. Vi hade ett jättestruligt förhållande eftersom jag mådde rätt kasst i perioder och jag blev gravid efter bara ett halvår. Vi var tillsammans i tre år, sen var han otrogen och lämnade mig fullkomligt förkrossad med ett litet barn. Jag trodde att jag skulle dö på riktigt, men tog mig igenom krisen. Detta var nu TRE ÅR SEN. Han har fått ett nytt barn med kvinnan han var otrogen med och dom lever fortfarande tillsammans.
Jag vill verkligen gå vidare. Jag har försökt vara lycklig utan honom och det har funkat periodvis när han har krånglat med umgänge och liknande och inte träffat våran son (då träffades ju inte vi heller), men så fort han kommer in i våra liv igen så faller jag som en fura. Jag är kär. Jag hade kunnat dö för honom och det hela känns så ohälsosamt. Det kommer aldrig att bli han och jag igen, det är verkligen över, men min hjärna vill inte inse detta. Den hoppas fortfarande. Varenda kväll får jag ångestattacker över detta och mår så dåligt över att inte få vara med honom. Jag har blockat honom på facebook och liknande för att jag vet att jag hade kollat på hans profil annars.
Jag orkar verkligen inte mer. Det finns så många andra som egentligen är så mycket bättre än honom, men för mig känns han som den enda.
Vad ska jag göra?!! Snälla hjälp