D-vitamin, munk-peppar men inga j-la ÄL-test...
Jag och maken har försöker oss på ett syskon, men det vill sig inte. Har kört med ÄL-test i tre månader ( efter 15 månader utan..) men inte faan hjälper det. Har inte fått utslag någon utav månaderna så frågan är väl om jag ens har ÄL.
Vi har barn sedan tidigare så vi har väl tänkt att blir det så blir det, och funkar det inte så ska vi inte dra igång någon stor apparat för att försöka göra något åt det, men nu börjar jag bli deprimerad. Jag skall ha haft ÄL nu i helgen
(kör ju inte med några tester längre, så jag vet inte..) men till saken hör att maken har svårt att få utlösning...Det blir ju bara pannkaka av alltihop. Försöker att vara glad över de barn vi har och passa på att njuta av vårt sexliv som i det stora hela är helt underbart, men hans panikångest betyder att han måste medicinera, och det ställer till det för oss...
Nu har jag börjat proppa mig full med extra D-vitamin och munkpeppar för att på så sätt öka chanserna men de få gånger som han får utlösning i mig kanske inte räcker till liksom...
Usch, jag känner mig som en bortskämd unge, känner mig bara så j-la deprimerad och önskar verkligen att jag hade något att hoppas på...Jag vill heller inte gå och dra igång en massa utredningar mm. Men finns det fler där ute som befinner sig i samma sits?