• Lapplandspärlan

vad får era barn i julklapp och hur gamla är de?

Som rubriken lyder...
    Mina barn är 8 mån, 3 år och 5 år.
    Bebis får ingenting av oss (kommer få massvis av släkten) möjligtvis köper vi ngt litet. De andra barnen får det de önskat sig dvs, varsin film, cdspelare, sällskapsspel, godis samt lite smått till julstrumpan. Vi är en stor släkt inkl faddrar och om alla köper en julklapp var åt varje barn så får de runt 20 julklappar utöver det vi köper. Känns ändå rätt tillräckligt om ni frågar mig!

• Svar på tråden vad får era barn i julklapp och hur gamla är de?
  • Whitetrash86

har en på 10 månader, han kommer få ett aktivitetsbord annars inget, som du själv säger.. får ju en massa av släkten.
    Våran 4 åring får Playmobil och Barbie. Samt lite spel (ej tv/data spel)

• xena001

Ett barn på 15 månader. Hen får leksakskök, bobbycar, fåtölj, massa leksaker från fisher price , hopp djur , kläder, babar filmerna, mer badkritor ( älskar att rita i badkaret och på kaklet)

• Mariohn

Sonen är 3 och får en iPad med tillhörande skydd, en elbil och en verktygsbänk med tillhörande skruvdragare och andra verktyg som jag inte förstår mig på. I övrigt får han mest lite kläder, såpbubblor som man kan fånga, kritor och pennor, klistermärken. Sådant som är kul och som går åt. 

• thenalle

min 2,5 åring får en bok med 100 olika bilar, och ABC som man kan sätta på kylen. Ska iväg och köpa en liten verktygslåda och några bilar till honom samt något kul instrument.

• Mariohn
    thenalle skrev 2012-12-10 23:30:52 följande:
    min 2,5 åring får en bok med 100 olika bilar, och ABC som man kan sätta på kylen. Ska iväg och köpa en liten verktygslåda och några bilar till honom samt något kul instrument.
    Jag köpte bokstäver man sätter på kylen till min son som fyllde 3 i november. Och ett munspel. Han stoppade alla bokstäver under kylen. Bra idé tänkte jag och stoppade in munspelet där också. Jäkla oväsen. 
  • SamsonS

Har en dotter på 17 månader som kommer få en ficklampa,en leksaksdammsugare och två böcker av mig och sambon.

Sen får hon av släkten också :)

• SamsonS

Xena001: var hittar man badkritor? :) låter som något min lilla hade uppskattat!

• Lapplandspärlan

Badkritor. Och såpbubblor man kan fånga har jag aldrig hört talas om, kul! Måste genast kolla upp

• Trisse85

Har en prins som blir 3 månader i december. Vad tusan köper man till en sån liten kille?

• thenalle
    Trisse85 skrev 2012-12-10 23:38:43 följande:
    Har en prins som blir 3 månader i december. Vad tusan köper man till en sån liten kille?
    En liten go bitring eller mysig nalle kanske.
Svar på tråden vad får era barn i julklapp och hur gamla är de?