Varför faller jag för fel män?
Jag är den där typiska fina flickan. Granntjejen. Den fina snälla och rara. Och typiskt nog faller jag för The bad boy.
Nu senast.. Han är gitarrist i ett välkänt band. Ser otroligt bra ut. Lever på sin musik. Har många många tjejer i sitt liv, men också flera långa förhållanden. Träffades för 5 år sen. Han var då 37 (idag 42). Aldrig varit gift och inga barn.
Han är världens finaste och snällaste och har sån enorm karisma. Intressant personlighet men också väldigt svår att nå på många plan. Tex tog det 2 år innan vi flyttade ihop.. Han har stort behov av egen fritid. Extremt stora krav på påassion.
Nu är jag dumpad. Jag tror jag har varit alldeles för snäll och tråkig från vad han är van vid. Innan mig var han ihop med en sångerska i ett annat band. Hon var en sån intressant, utåtriktad passionerad men samtidgt väldigt självupptagen person. Ändå verkar det som han var så mycket mer kär i henne än mig.
Ältar detta om och om igen. VARFÖR är det såhär?!
Det roliga är att jag är egntligen inte den är fina snälla tysta personen innerst inne. När jag är i mitt rätta element, med rätt folk så är jag väldigt stark och bekväm i mig själv, något han aldrig riktigt fick se.
Tröttnar man nånsin på dessa bad guys och bad girls? Har själv arit tillsammans tidigare med en "snäll pojke" men tappade intresset relativt snabbt. Han var världens bästa egentligen..