Playmobil?
Leker era barn med playmobil? Ålder? Hade först tänkt köpa lego till min snart femåring men jag tycker det verkar finnas roligare tillbehör till playmobil och de är inte liiiika könsstereotypa.
Leker era barn med playmobil? Ålder? Hade först tänkt köpa lego till min snart femåring men jag tycker det verkar finnas roligare tillbehör till playmobil och de är inte liiiika könsstereotypa.
min dotter är 4 år och ÄLSKAR playmobil.
Min 5 åring leker massor med sitt playmobil. Nu är hon hästtokig så hon har massa hästar med tillbehör och kan ägna timmar åt detta.
Lillasyster på 3år hakar på ibland hon med
Det beror nog lite på barnets intresse. Jag har en 3,5-åring som leker jättemycket med mitt gamla playmobil. Min äldsta som fyller 5 snart är inte intresserad. Yngsta rolleker mycket med figurer av olika slag så playmobil passar utmärkt och kommer att göra det länge. Äldsta är mer den byggande typen så han bygger lego efter ritning, men är inte så intresserad av att leka med det när det är färdigt.
Jag lekte mycket med playmobil när jag var liten....och länge. Min bästa kompis hade sin släkt i Tyskland och där köpte de massor och billigt. Hon hade en hel värld .
Min snart femåring älskar playmobil,han fick playmobil första gången han var tre år, och har lekt med det mycket sen dess....