• Anonym (ingen orgasm)

Kan inte komma när min kille slickar mig

Min kille älskar att slicka fitta, och han vill så gärna göra det på mig. Problemet är att för mig är det ungefär lika skönt som att bli kliad på ryggen... Har aldrig någonsin kommit av att nån slickat, och fler killar har som gett sig den på att få mig att kommar så.... utan framgång :(

Det här blir ett problem i vårt samliv, för jag känner (och man kan ha synpunkter på rätt eller fel , men så här är det) att jag borde "ställa upp" och komma när han slickar mig...

Finns det nåt man kan göra?

Jag kommer annars helst när han tar mig bakifrån och jag smeker mig själv, och så är jag en person som måste spänna mig mycket för att det skall gå för mig.        

• Svar på tråden Kan inte komma när min kille slickar mig
  • jonte02

Tycker du inte att du ställer för höga krav på dig och din kille!? Orgasmen behöver inte vara det viktiga eller alltid målet...risken finns kanske att vill för mkt o så blir det ingenting av det i stället. Spontant känner jag att det borde vara lättare och skönare att slappna av till orgasm än att spänna sig!? Du kanske kan vägleda honom lite. Hårdare, lite mer där osv?

• Cruzs

Jag tror det är mer vanligt att tjejer inte kan komma självmant utan smek på sig själv än det är tjejer som kan.

Det är iallafall vad jag läst och hört :)

Eftersom du verkar ha problem med det, så gör det bästa av situationen ist för att haka upp dig på det (svårt att inte göra det, jag vet). Men ist kanske du smeka dig själv samtidigt som han är "på hålet" med tungan. Inget är ju bättre än ett fint samarbete i sängen! :)

Prata med varandra och gör det bästa av situationen så kanske det släpper, eftersom att du verkar känna press av att kunna komma fär hans skulö på drt viset. Och känner man press så kan man ju inte slappna av riktigt :/

• Anonym (ingen orgasm)

Min kille berättar hela tiden hur gärna han vill slicka upp mig i brygga, hur han njuter av att gå ner på mig... och att han vill slicka mig för sin njutning.

Som sagt, redan första gången vi träffades sade jag att jag inte gillar att bli slickad... och så tänker jag att det måste ju vara nåt fel på mig? Alla tjejer skulle ju älska att ha honom gå ner på dom, han stimulerar G-punkten , han varierar sig .... och tja, för mig blir det som att....ingenting?

Sedan det där med att slappna av, gör jag det så blir jag utan orgasm, och det vet jag... Ligger jag där och tar emot så händer ingenting, alltså tänker jag att det måste vara nåt stort fel på mig.

• Anonym (ingen orgasm)

Han ställer upp på allt som gör det skönt för mig, han e ju en ömsint och underbar älskare - och han vill slicka fitta. Han jämflr det med när jag suger, för det går jag igång på, och han vill kunna njuta av att slicka mig... och jag bara...gäsp...

Han pratar jämt om att slicka... tydligen har hans tjejer tidigare älskat det och han går igång otroligt på det. Suck, och finns det inget jag kan göra, är det bara att säga, nehe det här var ... ungefär som en gäsp...

Finns det ingen som har lyckats vända en trend, att man inte gillar nåt och sedan börjar älska det och kommer gång på gång?     

• Anonym (Slickamig)

Men shit vad avis jag blir på dig..önskar jag hade en sån kille..jag ÄLSKAR att bli slickad!! För mig finns ingenting som är så underbart skönt som det och det finns heller inget som kan få mig att komma så som att bli slickad till orgasm!! Men min man bara vägrar att slicka mig..han gillar det inte alls, tycker det är äckligt. Och det handlar INTE om att jag på något sätt skulle lukta illa eller så, han gillar det helt enkelt inte..så ts, jag är som sagt jätteavis på dig..men hoppas det löser sig för er på något sätt!!

• Anonym (ingen orgasm)
    Anonym (Slickamig) skrev 2012-12-12 10:59:42 följande:
    Men shit vad avis jag blir på dig..önskar jag hade en sån kille..jag ÄLSKAR att bli slickad!! !!

Ja- det var ju en hjälpsam kommentar
  • Anonym (ABC)

Tipsa honom om att prova göra alfabetet med tungan på klitoris.... är kanon. Jag kom aldrig heller med min man (eller mina ex), men såg detta tips och så provade mannen, och JISSES!!
    Jag hade svårt att släppa alla tankar om vad onormal jag var, och du kunde jag inte njuta av vad som egentligen hände... underbart sex med min man!
    Lycka till, och du man MÅSTE inte gilla det och då är det ok att ta upp det med pojkvännen! 

• Anonym (som du)

Jag kan inte heller komma av att bli slickad. Jag tycker att det är mysigt och skönt och upphetsande(särskilt om han stönar för att han gillar det) men jag har aldrig kommit av det. Och det är bara så det är tills det eventuellt kommer en dag då jag gör det. Jag kan också uppleva att "alla andra tjejer kommer ju". Men vet du, nu är vi två och det finns säkert fler som oss :) 

• lykantrophona

Ja, om det inte känns så mycket så känns det väl inte så mycket. Du kan ju låta honom slicka ett tag bara för att han tycker om det, men be honom att ge dig orgasm på något annat sätt, med fingrarna eller att knulla dig efteråt t ex. Säg helt enkelt att du inte kan komma av oralsex. Har ni prövat flera gånger utan att det händer något särskilt, så är det kanske inte för dig helt enkelt.

Hehe, själv älskar jag att bli slickad, men alla är väl olika. Jag antar att jag "lärde mig" att tycka om vaginala samlag. Tyckte det var överskattat och inte kändes så mycket först. Men det var för att jag red (vilket brukar rekommenderas för nybörjare), och jag märkte att den ställningen är den som känns allra minst för mig. Vid andra ställningar känns det mer. Men av bara knullande, utan stimulans av klitoris, har jag väl kanske kommit en handfull gånger i mitt liv? Jag är väl helt enkelt inte gjord för det.

Om han använder mer av sina fingrar samtidigt som han slickar dig? Typ, stimulerar klitoris med fingrarna när han tungknullar dig?

Du kanske har lite av det problemet jag dragit på mig på sistone. Jag har också hjälpt till med mina egna fingrar under samlag så mycket, att jag blivit så van vid min egen teknik att jag har svårt att komma av någonting annat. Andras fingrar etc. Jag har kunnat komma lätt av att bli pullad och sånt förut. Tror att lösningen är att helt enkelt sluta hjälpa sig själv över kanten tills man kommer på annat sätt. Eller att pilla precis till randen av orgasm och sedan låta honom ta över?

Svar på tråden Kan inte komma när min kille slickar mig