Ja, om det inte känns så mycket så känns det väl inte så mycket. Du kan ju låta honom slicka ett tag bara för att han tycker om det, men be honom att ge dig orgasm på något annat sätt, med fingrarna eller att knulla dig efteråt t ex. Säg helt enkelt att du inte kan komma av oralsex. Har ni prövat flera gånger utan att det händer något särskilt, så är det kanske inte för dig helt enkelt.
Hehe, själv älskar jag att bli slickad, men alla är väl olika. Jag antar att jag "lärde mig" att tycka om vaginala samlag. Tyckte det var överskattat och inte kändes så mycket först. Men det var för att jag red (vilket brukar rekommenderas för nybörjare), och jag märkte att den ställningen är den som känns allra minst för mig. Vid andra ställningar känns det mer. Men av bara knullande, utan stimulans av klitoris, har jag väl kanske kommit en handfull gånger i mitt liv? Jag är väl helt enkelt inte gjord för det.
Om han använder mer av sina fingrar samtidigt som han slickar dig? Typ, stimulerar klitoris med fingrarna när han tungknullar dig?
Du kanske har lite av det problemet jag dragit på mig på sistone. Jag har också hjälpt till med mina egna fingrar under samlag så mycket, att jag blivit så van vid min egen teknik att jag har svårt att komma av någonting annat. Andras fingrar etc. Jag har kunnat komma lätt av att bli pullad och sånt förut. Tror att lösningen är att helt enkelt sluta hjälpa sig själv över kanten tills man kommer på annat sätt. Eller att pilla precis till randen av orgasm och sedan låta honom ta över?