• Anonym (Katrin)

Sexljud

De flesta av oss har säkert hört andra ha sex och många är vi som blir kåta av att höra andra ha bra sex. Kan ni beskriva det högsta sexljud ni hört? Vet ni vem det var? Och har ni hört något riktigt roligt eller udda sexljud nångång?  Det mest udda (och roliga!) var på ett hotellrum och i grannrummet gav mannen sin kvinna smisk.

• Svar på tråden Sexljud
  • Carcasonne

Jag blir enormt upphetsad av att höra tjejen stöna högt när vi "har det mysigt". Mmmm... Det kab verkligen föra mig till himlen fort.

När det gäller ljud från andra älskande, så är det fortfarande kvinnans ljud som är läckert, ljud som kommer av att hon verkligen njuter. Därför tycker jag oftast att porr är grymt avtändande om det inte är äkta amatörinspelningar, det känns oerhört plastigt och antierotiskt med oäkta sex.

Hade en tjej för ett antal år sedan som gillade dogging och främlingssex, det ver ENORMT upphetsande att höra henne njuta av andra killar. Hennes hesa stön kunde göra så att det nästan gick för mig de gånger jag stod lite vid sidan av för att killen var blyg. Och, ja, safe sex only... Om ni undrar och förfärar er.

• DrJekyl
    Anonym (Katrin) skrev 2012-12-12 15:29:04 följande:

De flesta av oss har säkert hört andra ha sex och många är vi som blir kåta av att höra andra ha bra sex. Kan ni beskriva det högsta sexljud ni hört? Vet ni vem det var? Och har ni hört något riktigt roligt eller udda sexljud nångång?  Det mest udda (och roliga!) var på ett hotellrum och i grannrummet gav mannen sin kvinna smisk.

Flåt, var inte meningen att du skulle höra ;)
  • ELS

Första gången jag hörde sexljud Flört var när min kompis och hans flickvän höll på att knulla sönder min stackars bäddsoffa och hennes stön var halvhögt "porrskådisliknande-påklistrat" stön. Blev inte kåt alls faktiskt

Andra gången var det samma kompis som satte på en tjej som pep lite försiktigt vid varje stöt. Som om att hon kännde sig tvingad över att stöna lite..

Däremot har berättade en gamal kompis för mej att hennes pojkvän hade stönat "Oh Yeah, Oh Yeah"
    Hon berättade dessutom att hon hade börjat apgarva mitt i allt. 

• Anonym (Katrin)
    DrJekyl skrev 2012-12-12 15:51:03 följande:

Flåt, var inte meningen att du skulle höra ;)
    Haha, var det du som gav din kvinna smisk va?? Då får du berätta vad hon skrek också om jag ska tro dig
  • Anonym (Katrin)

*Puffar*

• DrJekyl
    Anonym (Katrin) skrev 2012-12-12 17:49:31 följande:
    Haha, var det du som gav din kvinna smisk va?? Då får du berätta vad hon skrek också om jag ska tro dig

Jag hörde inte vad hon skrek, det var nån kvinna i  hotellr rummet bredvid som låg o smekte sig och stönade högt..*S*
  • Anonym
    ELS skrev 2012-12-12 16:24:33 följande:

Första gången jag hörde sexljud Flört var när min kompis och hans flickvän höll på att knulla sönder min stackars bäddsoffa och hennes stön var halvhögt "porrskådisliknande-påklistrat" stön. Blev inte kåt alls faktiskt

Andra gången var det samma kompis som satte på en tjej som pep lite försiktigt vid varje stöt. Som om att hon kännde sig tvingad över att stöna lite..

Däremot har berättade en gamal kompis för mej att hennes pojkvän hade stönat "Oh Yeah, Oh Yeah"
    Hon berättade dessutom att hon hade börjat apgarva mitt i allt. 

Hej Els! Hoppas att soffan höll, har gjort sönder en Ikea-säng en gång så den for i golvet. Men bultarna satt dåligt, så det var inte så konstigt. Men fasiken var rädd jag blev!  
    Trist med konstgjorda stönen, men jag kan förstå att tjejer känner sig tvungna att låta lite trots att det kanske inte känns nåt vidare kul. Fast, naturligtvis har jag bara hört äkta stön, mouhahaha! Tror fan det...
  • ELS
    Anonym skrev 2012-12-13 13:59:20 följande:
    Hej Els! Hoppas att soffan höll, har gjort sönder en Ikea-säng en gång så den for i golvet. Men bultarna satt dåligt, så det var inte så konstigt. Men fasiken var rädd jag blev!  
    Trist med konstgjorda stönen, men jag kan förstå att tjejer känner sig tvungna att låta lite trots att det kanske inte känns nåt vidare kul. Fast, naturligtvis har jag bara hört äkta stön, mouhahaha! Tror fan det...

Ja, tack och lov så höll den faktiskt.
    Ikea sängar ska man akta sig för. Har samma erfarenhet av en enkel 90 centimeters säng som trillade ihop. Men var jättetvungna att laga den för den var inte i vårt ägo Oskyldig (hyrde en tillfälligt möblerad  lägenhet).
    Så kan det gå när det hettar till.

Grattis till dom äkta stönen!Skål   
  • Anonym
    ELS skrev 2012-12-13 14:33:32 följande:
    Grattis till dom äkta stönen!Skål   
    Flin! 
  • Anonym

Innan jag och pojkvännen flyttade  ihop hörde vi hans grannar VARJE kväll. Första gången jag sov hos honom blev jag chockad för hela sängen slog mot väggen och jag trodde det var slagsmål åvanför oss. Jag frågade min pjkvön om vi skulle ringa polisen. Han skrattade bara och sa "Vänta någon minut så hör du att dom har sex" Och kort efter gick det antagligen för kvinnan för hon stönade högt! Haha vi skrattade åt det varje kväll vi hörde dom

• ELS
    Anonym skrev 2012-12-13 14:44:03 följande:

Innan jag och pojkvännen flyttade  ihop hörde vi hans grannar VARJE kväll. Första gången jag sov hos honom blev jag chockad för hela sängen slog mot väggen och jag trodde det var slagsmål åvanför oss. Jag frågade min pjkvön om vi skulle ringa polisen. Han skrattade bara och sa "Vänta någon minut så hör du att dom har sex" Och kort efter gick det antagligen för kvinnan för hon stönade högt! Haha vi skrattade åt det varje kväll vi hörde dom

Misstänker också att ni hade vem-stönar-högst-tävlingar ibland också  Cool
  • Anonym (Öronproppar)

Vill tjejer ha öronproppar på sig för att slippa höra killens ljud?

Anonym skrev 2012-12-13 14:44:03 följande:

kvinnan för hon stönade högt! Haha vi skrattade åt det varje kväll vi hörde dom

Är det svårt att inte lyssna på ett par som idkar älskog
Svar på tråden Sexljud