• långstrump

Några biverkningar när slutat med p-piller?

Vad var era biverkningar när ni slutat med p-piller eller minipiller?

• Svar på tråden Några biverkningar när slutat med p-piller?
  • Emmelotta

Biverkningar kan ja inte kalla mina. Men mina bröst har krymt. Gått ner i vikt. nått kilo.min mensen är ej här än. Slutade i okt.

De positiva är att ja fått tillbaka sexlusten igen! Efter 4,5år.

• långstrump
    Emmelotta skrev 2012-12-12 18:00:33 följande:
    Biverkningar kan ja inte kalla mina. Men mina bröst har krymt. Gått ner i vikt. nått kilo.min mensen är ej här än. Slutade i okt.

De positiva är att ja fått tillbaka sexlusten igen! Efter 4,5år.
    Åhå, grattis till sexlusten och allt annat må jag säga.
    Mina biverkningar:
    svullna, ömma bröst och ömma bröstvårtor.
    hungrig
    kissnödig
    gråter för minsta lilla jobbiga
    molnande värk i livmodern!
    Hoppas ju givetvis att det är en lite unge där inne men testade neg idag och har hört att kroppen kan bli lite galen när man slutat med sina piller.
  • Emmelotta

Jo lite konstig kan den bli. som min mens är ej här än å är ej gravid. så hoppas den kommer snart. 15dagar över beräknad mens. hir längesedan är de du slutade? ibland kan man ju testa för tidigt oxå. :)

• Emmelotta

Ja jag har fått lite mer finnar och fetare hy. men inte mkt. typ som ja hade innan. så inger som stör mig

• långstrump
    Emmelotta skrev 2012-12-12 19:20:56 följande:
    Jo lite konstig kan den bli. som min mens är ej här än å är ej gravid. så hoppas den kommer snart. 15dagar över beräknad mens. hir längesedan är de du slutade? ibland kan man ju testa för tidigt oxå. :)
    Ungefär två månader sedan och detta började för ungefär två veckor sen. Men jag spar det andra gravtestet till lite senare.
  • Silje92

Jag slutade med mina P piller i augusti. Har fått 2 storlekar större bröst. Gått upp 8-10kg i vikt, fått finnar och ännu inte haft mens. Brösten läcker mjölk och är inte med barn. Ska till gynekolog imon och se vad som är felet. Snart 4 månader utan mens.. :(

• Silje92

Har även som du. Molvärk och hade ett tag extremt ömma bröst.

• Emmelotta

Du kamske ska ringa din bm som du fick pillerna av :)

• långstrump
    Silje92 skrev 2012-12-12 20:56:23 följande:
    Jag slutade med mina P piller i augusti. Har fått 2 storlekar större bröst. Gått upp 8-10kg i vikt, fått finnar och ännu inte haft mens. Brösten läcker mjölk och är inte med barn. Ska till gynekolog imon och se vad som är felet. Snart 4 månader utan mens.. :(

Oj, låter som att du blivit skengravid. Men hoppas detta ger med sig om någon månad, har aldrig fått en sån reaktion förr.
Svar på tråden Några biverkningar när slutat med p-piller?