• DocMorris

byggt en sajt till tjejen (ge tips!)

Jag lever med en underbar tjej och vi har det bra ihop. Dock är det väl som  för många andra lätt att hamna i vardagslunken med mörker, sjukdomar och barnpussel.

Men nu innan jul när det är mycket att göra med allt, vill jag visa henne att hon fortfarande är den speciella i mitt liv, fast på mitt sätt då jag jobbar som programmerare.

Så nu kära forummedlemmar, vill jag veta vad ni tycker!  Flört
    Adressen till sidan jag byggt för min flickvän är:
    goo.gl/UhFGv        [eller]
    http://www.bästaflickvännen.se/

Too much? Har ni tips på nåt roligt eller kärleksfullt att ha på sidan så säg!
    Tjejer får extra gärna säga sin åsikt om nåt de gillade extra mycket eller töntigt / kasst.

Sprid gärna länken på Twitter och Facebook så kanske den till slut hamnar hos min flickvän!  

Tack! 
  • Svar på tråden byggt en sajt till tjejen (ge tips!)
  • Ankankamon

Hah! Tycker att det var skitgulligt :) Bra jobbat!

• DocMorris
    Ankankamon skrev 2012-12-12 20:51:48 följande:
    Hah! Tycker att det var skitgulligt :) Bra jobbat!
    Kul!  Och som sagt, sprid länken.
    Säg till om du kommer på nåt kul eller kärleksfullt att ha på sajten! 
  • Höghus

På "pris" kan du ju lägga till vad hon vinner (förutom äran). Tex en helkväll på fin restaurang, skridskoåkning och picknick i snön, spaweekend med dig eller vad du nu planerat...(för det har du väl?)

• Höghus

(för det har du väl ;) skulle det stå... I övrigt håller jag med övriga. Bra jobbat TS!

• DocMorris
    Höghus skrev 2012-12-12 22:21:13 följande:
    På "pris" kan du ju lägga till vad hon vinner (förutom äran). Tex en helkväll på fin restaurang, skridskoåkning och picknick i snön, spaweekend med dig eller vad du nu planerat...(för det har du väl?)
    Good point!! Måste självklart ha ett rikitigt pris. Ska klura på det....
Svar på tråden byggt en sajt till tjejen (ge tips!)