• Anonym (barnslig)

23 år och funderar på att köpa en furby

Såg en annan tråd på familjeliv som handlade om leksaken. Visste inte vad det var så jag googlade. Nu är jag fast... ÅHH SÅ SÖTA. Jag funderar starkt på att köpa mig en. Jag är 23 år. Vad säger ni? är dom så roliga som dom ser ut? eller har jag blivit galen? Skäms

• Svar på tråden 23 år och funderar på att köpa en furby
  • Anonym

Köp en de är ju jättesöta :)

• Pappa Lars

De är söta, men väldigt tråkiga. Det tycker mina barn i alla fall... Efter en vecka hamnade de i garderoben.

Nu är jag tillbaka på familjeliv igen! // 12-barnspappan
  • Anonym

Jag tycker att du ska köpa en, jag är äldre än dig och jag samlar på nallar. Jag tycker inte att det är barnsligt, de är söta och man blir glad av dom. Sedan jag läste Peters Bulls bok om nallar har jag varit helt kär i nallar :)
    Jag tycker att furbys är söta också men gillar inte riktigt gosedjur med elektronik.

• Anonym (barnslig)

Kul! Trodde ni skulle tycka att jag var helt galen ;)
    Ni som har en, kan ni inte berätta lite om hur dom funkar?

• Anonym (33)

Jag är 33 år och har en furby i min ägo som jag köpte för en si sådär 8-9 år sen... Såjag var väl lite före min tid :P 

• Unex

Det är normalt. Det kan jag konstatera eftersom jag själv är 23 år och också är sugen Flört

• viseversa

Haha jag har en rosa som jag fick i julklapp när jag var i din ålder. Jag önskade mig en faktiskt. Väldigt söt ja men man tröttnar snabbt. Ungarna ska få den tror jag.

• viseversa

Du anonym som samlar på nallar. Har du sett sidan bearpile.com tror jag det är? Sjukt söta handgjorda nallar i alla färger och former. Dyra så klart men dom är sjukt fina!

• Anonym

Som jag brukar säga, det är ALDRIG försent att ta igen en tråkig barndom :D

• Anonym (33)
    viseversa skrev 2012-12-13 11:58:46 följande:
    Du anonym som samlar på nallar. Har du sett sidan bearpile.com tror jag det är? Sjukt söta handgjorda nallar i alla färger och former. Dyra så klart men dom är sjukt fina!
    fantastisk sajt! Nalle
  • Takex

Klart du kan ha en! Men vet inte om dom är roliga för en vuxen. Min syrra hade en när dom kom ut första vändan, hon var kanske 6 år och den var jättekul! Hon hade med sig den överallt och hade fattat hur man skulle leka med den så den var jätterolig att "interact":a med :)

• Anonym
    viseversa skrev 2012-12-13 11:58:46 följande:
    Ja den har jag sett, jag gör själv nallar. Inte så många per år, men några. Handgjorda nallar är väldigt dyra.
    Det finns också några bra tidningar om enbart nallar som har massor av fina bilder i varje nummer.
Svar på tråden 23 år och funderar på att köpa en furby