• Anonym (Kaffedraken)

    Penisring - hur många använder?

    Som frågan lyder. Jag är lite sugen på att skaffa en ring. Men frågan är - kommer den att användas?
    Tjejer, vad tycker ni om dessa ringar? Hur många av er använder dem i sängen?
    Killar, blir man hårdare av dessa och är det värt att testa eller gör det varken från eller till.
    Tips mottages tacksamt!

  • Svar på tråden Penisring - hur många använder?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Det är ett måste i "porrlådan". Ibland åker den fram när vi har sex eller innan sex.
    Kuken blir grövre/ådrigare eftersom blodtillförseln stramas åt lite på vissa modeller.
    Jag/vi har fler varianter, både med klitorisvibrator och vanliga ringar.

    Testa dig fram vilket som känns bäst helt enkelt! Jag har nog hela sortimentet :).... Tjejen älskar dom med vibrator när hon rider mig. Men jag kan säga att jag njuter lika mycket på egen hand när jag vrider den ett halvt varv så vibratorn hamnar under pungen....

    Sen är det en fantastisk känsla att ta ringen som går runt både kuken och pungen och är justerbar.
    Använder den lite titt som tätt :)... På jobbet, när vi shoppar, på beachen etc....

    Det är grymt häftigt och tjejen blir "galen" när hon vet att den är på i offentliga sammanhang!

    En "måste-ha-pryl".....               

  • Anonym (Kaffedraken)

    Min fru uppskattar dem...gärna med vibrator när hon rider. Lagom stramt/hårt runt penis föredrar jag. Blir det för hårt känns det lite jobbigt när man kommer/sprutar...stoppar liksom flödet på en nästan obehagligt sätt, men lagom motstånd är supernice. Letar fortfarande efter den "perfekta" så finns de fler som har sådana hemma ser jag gärna inlägg med rekommendationer.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Förekommer ibland.. som sagt.. den blir duktigt hård och "stöddig".. men det är å andra sidan ingen som klagar om man kör utan heller...

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har bara provat en variant några gånger, i jellymaterial med vibrator. Killen var väl måttligt road, men jag gillade den för vibratorns skull, både vid missionären och när jag red honom. Irriterande ljud däremot, just denna låter som ett högljutt ilsket bi. Jag föreslår att du väljer en tyst variant.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Min sambo har några olika ringar. De är ok, men allra bäst gillar både han och jag sleeve. Han tycker det är skönare med den, och jag tycker det ser sexigt ut med en svart sleeve, och så blir han ju extra hård när han använder den. Men vi kör ofta utan också såklart. Variation förnöjer. Glad

    Hittade en bild på några sleeves.



  • Anonym (Kaffedraken)
    muffan skrev 2012-12-13 15:44:41 följande:
    Min sambo har några olika ringar. De är ok, men allra bäst gillar både han och jag sleeve. Han tycker det är skönare med den, och jag tycker det ser sexigt ut med en svart sleeve, och så blir han ju extra hård när han använder den. Men vi kör ofta utan också såklart. Variation förnöjer. 

    Hittade en bild på några sleeves.



    Det där var gör mig nått nytt. Täcker dom hela kuken förutom ollonet eller? Är dom mjuka och töjbara?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Killen) skrev 2012-12-15 06:44:50 följande:


    Det där var gör mig nått nytt. Täcker dom hela kuken förutom ollonet eller? Är dom mjuka och töjbara?
    De täcker en del av kuken, och är mycket elastiska, i alla fall den vi har, och de här är nog likadana vad jag kan förstå. Den vi har täcker kanske 4-5 cm av kuken bara.
    Finns visst sådana som täcker hela kuken också men det har vi aldrig testat.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Vi har en kasse såna där, av olika modeller. Silikon är ju trevligt, men kan gå sönder om de är för tunna. Men en tjock silikonring funkar helt bra. En del går det ju att lägga en vibrator till, jag föredrar de starkare med styrdosa, inte de svaga som ser ut som miniläppstift.. en del har också olika former för att stimulera klitoris på olika sätt och där måste ju var och en hitta den rätta modellen. En del är dubbla, där ena ringen ska runt pungen, ena runt skaftet.
    Sedan finns det olika andra material.  Gummi och läder med lite spännen och så är nice, men kräver lite fingerfärdighet. Metall rekommenderas inte av mig :)
    Sleeves finns ofta i såna där gåvopaket med allt lite trevligt, både med lite vibrators, penisringar och annat smått och gott.. bra att börja med en sådan.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Nån som använder eller har provat lelos penisringar med vibrator? Är dom värd pengarna? Är dom verkligen så sköna för tjejerna som beskrivs?

Svar på tråden Penisring - hur många använder?