Vad är det värsta du varit med om i ditt liv?
Undrar vad som är det värsta som hänt olika människor i deras liv, när man har det jobbigt kan man känna att man är den enda som är med om jobbiga saker... men så är det ju inte, alla människor har olika "trauman".
Ingen kan bestämma vad som varit jobbigt för dig, det är din egna upplevelse och känslor så jag vill absolut inte att man i denna tråd ska börja jämföra vem som haft det värst eller liknande.
Min fråga är alltså; Vad är det värsta du varit med om i ditt liv?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-13 21:22
Tänkte också skriva vad som är det värsta jag varit med om;
Blev utsatt för flertalet trauman av min fd pojkvän som varit så traumatiska att jag måste få hjälp att bearbetat det. Den dödsångesten jag kände vid de tillfällena är inte nådig och finns fortfarande kvar och kan känna den vid vissa tillfällen. Han tog ifrån mig tron om att människor är goda och jag är rädd för många främmande män, speciellt om de har händerna i fickorna (tror att de har en kniv på sig och ska hoppa på mig och hugga ihjäl mig) eller beter sig "konstigt" (jag ser sånt som andra inte alls ser). Jag har en konstant stress i kroppen och förlorar ibland korttidsminnet om jag blir för stressad (har med posttraumatisk stress att göra).