• tilde72

STIGA Snowracer vilke sort?

Har kollat runt lite bland de olka snowracerna från Stiga men hittar ingen bra information.
    Vi tänker skaffa någon sådan till dottern som är 3 år. Men vilken sort?
    Någon som vet mera? 

• Svar på tråden STIGA Snowracer vilke sort?
  • Knallen12

Hej

Jag sitter precis och kollar runt på snowracers till mina pojkar på 3 och 4 år och är lika fundersam som du. Hoppas det finns någon som kan ge lite tips.

• tilde72

Ja. Kanon om vi kan få tips från er som kan veta mera om STIGA Snowracer!

• Anne69

Ja, jag med! Vad i hela friden är det för skillnad på dem???

• LeoNo4AleXo6
    tilde72 skrev 2012-12-14 12:22:16 följande:
    Den ser bra ut. Vilken ålder är det på dina pojkar?
    Nu är de 6 resp 8 år, och de  har väl haft dem sedan de var 4 resp 6 år.
    Vi hade också Stigas snowrunner förut men tyckte den var så liten och jobbig att dra, samt att den gick sönder (hela är i plast).
    Tycker att de "vanliga" är mycket bättre och stabilare.

Lycka till i snowracerdjungeln! Glad 
  • Vickan I

Vi har en Classic Line. Fungerat toppen. Blev en sådan då sonen älskar gult och den fanns i den färgen. Köpte till en draganordning för ngn hundring där snöret rullas upp (som ett hundkoppel typ) så det inte trasslar när de kör.

• ereois
    Vickan I skrev 2012-12-15 08:06:40 följande:
    Vi har en Classic Line. Fungerat toppen. Blev en sådan då sonen älskar gult och den fanns i den färgen. Köpte till en draganordning för ngn hundring där snöret rullas upp (som ett hundkoppel typ) så det inte trasslar när de kör.
    Var har ni hittat draganordningen? Har har vi ett evigt problem med snöre som åker in under eller trasslar.
  • Vickan I

Vi köpte den på stadium tror jag det var förra vintern. Men de har dem även på ex sportamore.se (fri frakt). Sök bara på Stiga snowracer draganordning.

• tilde72
    ereois skrev 2012-12-15 08:11:17 följande:
    Var har ni hittat draganordningen? Har har vi ett evigt problem med snöre som åker in under eller trasslar.
    Lekmer på nätet har sådan draganordning för 149 kr.
Svar på tråden STIGA Snowracer vilke sort?