STIGA Snowracer vilke sort?
Har kollat runt lite bland de olka snowracerna från Stiga men hittar ingen bra information.
Vi tänker skaffa någon sådan till dottern som är 3 år. Men vilken sort?
Någon som vet mera?
Har kollat runt lite bland de olka snowracerna från Stiga men hittar ingen bra information.
Vi tänker skaffa någon sådan till dottern som är 3 år. Men vilken sort?
Någon som vet mera?
Hej
Jag sitter precis och kollar runt på snowracers till mina pojkar på 3 och 4 år och är lika fundersam som du. Hoppas det finns någon som kan ge lite tips.
Ja. Kanon om vi kan få tips från er som kan veta mera om STIGA Snowracer!
Ja, jag med! Vad i hela friden är det för skillnad på dem???
Våra pojkar har dessa; lekmer.se/leksaker/vinterlek/snowracers/stiga-snowracer-curve-royal .UMsHpb-9Kc0 Och de är mycket bra :) är fortfarande hela efter 2-3 vintrar, bra storlek också. Bra fotbroms och bra glid.
Vi köpte varsin Stiga snowrunner till våra äldsta barn när de var 4 resp 2 år.
http://lekmer.se/leksaker/vinterlek/snowracers/stiga-snowrunner-flames
(Det finns andra varianter utan flames)
De används fortfarande (ser ut som nya) och barnen är nu 13 resp. 11 år.
Snowrunner är lättare för mindre barn att dra upp för backen och jag kan tänka mig att de är något bättre att bli påkörd av i backen
Vi har en Classic Line. Fungerat toppen. Blev en sådan då sonen älskar gult och den fanns i den färgen. Köpte till en draganordning för ngn hundring där snöret rullas upp (som ett hundkoppel typ) så det inte trasslar när de kör.
Vi köpte den på stadium tror jag det var förra vintern. Men de har dem även på ex sportamore.se (fri frakt). Sök bara på Stiga snowracer draganordning.