• MrC

Tungvibrator - Tounge joy

Har länge tänkt köpa en tungvibrator, men inte kommit till skott. Men innan jag köper en vill jag höra om det är någon som har erfarenheter av en tungvibrator? Hur använder ni den? Ger den bra effekt? Är den obekväm? Vilken modell har ni? Kostade?

www.intimprylar.se/special-prylar/tungvibratorer/243&aItem[sSortOrderType]=ASC&gclid=CISv5cv3mLQCFbB3cAodsGIA6g Om inte länken fungerar kan ni Googla "tungvibrator".

En enkel modell, som den ovan, kostar ca 200 kr, men det finns andra paket att köpa för 500-800 kr också.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-08 23:56
    Denna blev det:
    www.intimprylar.se/tungvibrator-tongue-joy-oral-vibrator/224-0
  • Svar på tråden Tungvibrator - Tounge joy
  • MrC
    Anonym skrev 2012-12-14 21:14:43 följande:
    Vi köpte Feelz Toys Tonguer för där medföljde det två st tungvibratorer. En för henne och en för honom. Bättre att ha vars en när man leker.

www.vuxentoys.se/sexleksaker-henne/tungvibrat...
    Bra, tack för tipset. Vad är det för batterier i dem?
  • MrC

Dags för en recension.
    Tyvärr är tungvibratorn ett praktfiasko. Batterierna håller inte länge och är dyra. Den medföljande turbon är iofs jävligt rapp, men sladden är bökig. Att fästa vibratorn på tungan är inte lätt och obekväm är den. Det slutar alltid med att man har den i handen/mellan fingrarna. Och ska man använda den så kan man lika gärna köpa någon annan modell av vibrator som är betydligt billigare.

Tungvibratorn får bottenbetyg. SKRÄP alltså. Skrikandes

Svar på tråden Tungvibrator - Tounge joy