• Anonym (what?)

Charlotte Pirelli, små pupiller= cannabis?

Röker Charlotte innan uppträdanden? Visas just nu på 4:an och hon ser fan hög ut! :D

• Svar på tråden Charlotte Pirelli, små pupiller= cannabis?
  • idontlikeyou

Om hon gör eller inte gör är väl hennes ensak

• Anonym (what?)
    Anonym skrev 2012-12-14 21:24:06 följande:
    starka strålkastare?
    Visst!
    idontlikeyou skrev 2012-12-14 21:20:17 följande:
    Om hon gör eller inte gör är väl hennes ensak
    Självklart inte, hon är en offentlig person som kan föra talan FÖR cannabis!

• Anonym

Vet ni hur starka strålkastare är på scen/i en studio? Inte konstigt om man har små pupiller.

• Anonym (what?)
    Anonym skrev 2012-12-14 21:34:34 följande:
    Vet ni hur starka strålkastare är på scen/i en studio? Inte konstigt om man har små pupiller.
    Visst... Hon var den enda av alla!
  • shalse

Tror knappast det, skulle det visa sig att hon puffar på den magiska draken så är hon genast min nya idol. Alltid kul att bli förvånad.

• Anonym

Brukar inte pupillerna bli större av cannabis? Måste vara ljuset...

• Lufsan
    Anonym skrev 2012-12-14 22:16:22 följande:
    Brukar inte pupillerna bli större av cannabis? Måste vara ljuset...
    Precis vad jag också tänkte. Har inte träffat någon som varit hög som haft små pupiller (på cannabis alltså)
    En dag i sänder.
  • Anonym (what?)
    Lufsan skrev 2012-12-14 22:21:54 följande:
    Precis vad jag också tänkte. Har inte träffat någon som varit hög som haft små pupiller (på cannabis alltså)
    Fel av mig, det handlar om opiater: Alla opiater, det vill säga heroin, morfin, kodein och liknande ger hos påverkade sammandragna eller små pupiller och i abstinensfasen vida pupiller. Amfetamin, kokain, MDMA/ecstasy ger under påverkan vida pupiller och i abstinensfasen, oftast dagen efter, något förminskade pupiller. Cannabis ger också utvidgade pupiller
  • Lufsan
    Anonym (what?) skrev 2012-12-14 22:25:57 följande:
    Fel av mig, det handlar om opiater: Alla opiater, det vill säga heroin, morfin, kodein och liknande ger hos påverkade sammandragna eller små pupiller och i abstinensfasen vida pupiller. Amfetamin, kokain, MDMA/ecstasy ger under påverkan vida pupiller och i abstinensfasen, oftast dagen efter, något förminskade pupiller. Cannabis ger också utvidgade pupiller
    Precis vad jag tänkte. =P
    En dag i sänder.
Svar på tråden Charlotte Pirelli, små pupiller= cannabis?