Vill ha en man som bestämmer över mig.
Jag har en hemlig dröm om att jag vill träffa en man som är väldigt dominant av sig, inte bara i sängkammaren utan även i vardagliga livet. Jag känner mig osäker i en relation där det här behovet inte blir tillfredställt. När mitt ex några enstaka gånger bestämde över mig så kände jag mig trygg. Jag vet inte varför jag känner så. Vet inte vad det handlar om egentligen. När det gäller sex vill jag gärna få stryptag, bli smiskad på rumpan, fasthållen, slagen, dragen i håret etc. I vardagliga livet vill jag mest bara bli kontrollerad. Att jag kan fråga "ska jag göra så? hur ska jag göra?" utan att bli avfärdad med "bestäm själv" osv. Eller att killen bara säger åt mig en sak utan att jag behöver ens fråga. Ingen kan tro det här om mig. Jag är uttalad feminist och är väldigt självsäker och framåt utåt sett. Jag är bara tjugo år men har känt såhär så länge som jag kan minnas. Redan när jag var kring elva år så låg jag och onanerade och fantiserade om att bli fasthållen. Vill inte att han ska vara elak, men alltså förstår ni hur jag menar? Vart kan jag hitta en sådan här kille? Jag är oerhört attraktiv och borde inte ha några problem med att hitta någon, men alla killar som jag har träffat är raka motsatsen. Eller bara när det gäller sex. Jag vill ha mer än så...