• Anonym (anna)

Vill ha en man som bestämmer över mig.

Jag har en hemlig dröm om att jag vill träffa en man som är väldigt dominant av sig, inte bara i sängkammaren utan även i vardagliga livet. Jag känner mig osäker i en relation där det här behovet inte blir tillfredställt. När mitt ex några enstaka gånger bestämde över mig så kände jag mig trygg. Jag vet inte varför jag känner så. Vet inte vad det handlar om egentligen. När det gäller sex vill jag gärna få stryptag, bli smiskad på rumpan, fasthållen, slagen, dragen i håret etc. I vardagliga livet vill jag mest bara bli kontrollerad. Att jag kan fråga "ska jag göra så? hur ska jag göra?" utan att bli avfärdad med "bestäm själv" osv. Eller att killen bara säger åt mig en sak utan att jag behöver ens fråga. Ingen kan tro det här om mig. Jag är uttalad feminist och är väldigt självsäker och framåt utåt sett. Jag är bara tjugo år men har känt såhär så länge som jag kan minnas. Redan när jag var kring elva år så låg jag och onanerade och fantiserade om att bli fasthållen. Vill inte att han ska vara elak, men alltså förstår ni hur jag menar? Vart kan jag hitta en sådan här kille? Jag är oerhört attraktiv och borde inte ha några problem med att hitta någon, men alla killar som jag har träffat är raka motsatsen. Eller bara när det gäller sex. Jag vill ha mer än så...

• Svar på tråden Vill ha en man som bestämmer över mig.
  • Mattias30
    Anonym (anna) skrev 2012-12-15 22:11:38 följande:
    Jag har en hemlig dröm om att jag vill träffa en man som är väldigt dominant av sig, inte bara i sängkammaren utan även i vardagliga livet. Jag känner mig osäker i en relation där det här behovet inte blir tillfredställt. När mitt ex några enstaka gånger bestämde över mig så kände jag mig trygg. Jag vet inte varför jag känner så. Vet inte vad det handlar om egentligen. När det gäller sex vill jag gärna få stryptag, bli smiskad på rumpan, fasthållen, slagen, dragen i håret etc. I vardagliga livet vill jag mest bara bli kontrollerad. Att jag kan fråga "ska jag göra så? hur ska jag göra?" utan att bli avfärdad med "bestäm själv" osv. Eller att killen bara säger åt mig en sak utan att jag behöver ens fråga. Ingen kan tro det här om mig. Jag är uttalad feminist och är väldigt självsäker och framåt utåt sett. Jag är bara tjugo år men har känt såhär så länge som jag kan minnas. Redan när jag var kring elva år så låg jag och onanerade och fantiserade om att bli fasthållen. Vill inte att han ska vara elak, men alltså förstår ni hur jag menar? Vart kan jag hitta en sådan här kille? Jag är oerhört attraktiv och borde inte ha några problem med att hitta någon, men alla killar som jag har träffat är raka motsatsen. Eller bara när det gäller sex. Jag vill ha mer än så...
    Du låter som en tjej i min smak, både i och utanför sängen =)
    Rätt många tjejer som är som du har jag märkt, men många vet inte om det... 
  • Anonym
    Mattias30 skrev 2012-12-15 22:32:44 följande:
    Du låter som en tjej i min smak, både i och utanför sängen =)
    Rätt många tjejer som är som du har jag märkt, men många vet inte om det... 
    Sluta ragga för fan, du har inga begrepp öht om dominans.
  • Mattias30
    Anonym (anna) skrev 2012-12-15 22:11:38 följande:
    Anna, skriv ett privat meddelande till mig =)
  • Anonym
    Mattias30 skrev 2012-12-15 22:55:23 följande:
    Anna, skriv ett privat meddelande till mig =)
    Gör inte det anna...killen är ett total amatör....
  • Anonym (smulan)

Finns fler i din sits som vill ha ett 24/7 där den andra bestämmer och styr. Men var vaksam för finns många oseriösa. Ska alltid vara med tillit. Läs runt lite på nätet. Du har även darkside där du finner likasinnade. Jag själv är en tjej som också vill ha en dominant man och hårt sex. Men dock inte i det vardagliga så att säga. Hoppas du finner det du söker. Du är inte ensam.

• MasterDom
    Anonym (smulan) skrev 2012-12-15 23:02:24 följande:
    Finns fler i din sits som vill ha ett 24/7 där den andra bestämmer och styr. Men var vaksam för finns många oseriösa. Ska alltid vara med tillit. Läs runt lite på nätet. Du har även darkside där du finner likasinnade. Jag själv är en tjej som också vill ha en dominant man och hårt sex. Men dock inte i det vardagliga så att säga. Hoppas du finner det du söker. Du är inte ensam.

Vet inte om Darkside är så seriöst längre, var bättre för några årsedan.
  • teknikfreak
    MasterDom skrev 2012-12-15 23:04:55 följande:

Vet inte om Darkside är så seriöst längre, var bättre för några årsedan.
    Fast där finns det ju i alla fall nätverksgrupper där hon kan lyfta precis sådana här frågor. Typ allt måste ju vara bättre än det desperat- påhoppet som hon råkade ut för här? 

Så, ts, tror också du ska söka dig till Darkside, där kan du lätt hitta kvinnor som lever 24/7 att rådgöra och bolla tankar med.  
    Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • ulfsas
    Anonym skrev 2012-12-15 22:53:27 följande:
    Sluta ragga för fan, du har inga begrepp öht om dominans.
    Han kan väl få ragga om nu hon gillar det, eller? Fri värld osv...
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Ermenegildo

Åååh, jag skulle passa perfekt. Jag är väldigt bestämd och dominant. Eller, kanske inte direkt bestämd alltid men ganska dominant. Jag tror det i alla fall. För det mesta vet jag vad jag vill. Nja, alltså lite normalt osäker är jag väl ändå. Fast alldeles säkert inte mer än varje vanlig man. Kanske lite mer osäker. Eller, vad tycker du?

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Haskel
    Ermenegildo skrev 2012-12-15 23:28:58 följande:
    Åååh, jag skulle passa perfekt. Jag är väldigt bestämd och dominant. Eller, kanske inte direkt bestämd alltid men ganska dominant. Jag tror det i alla fall. För det mesta vet jag vad jag vill. Nja, alltså lite normalt osäker är jag väl ändå. Fast alldeles säkert inte mer än varje vanlig man. Kanske lite mer osäker. Eller, vad tycker du?
    SkrattandeJa, du låter som en perfekt partner till TS!

Tack för dagens skratt!!  Du är FL:s komiiker nr:1.
  • MaryM

Alltså förlåt, men det här att vilja att nån ska bestämma över en 24/7 för då känner man sig trygg. Helt ärligt. Det känns inte friskt. Det gör inte det. Och den man som vill det? WTF? OK i sängen, visst visst. Men hela tiden?

Och JA jag har läst massvis med trådar om detta, att det egentligen är den undergivna som bestämmer för hon sätter gränserna och bla bla bla. Men jag har ändå inte köpt det. Jag inser att det finns en del kvinnor som vill detta, men jag tycker de borde gå i terapi och de männen som gillar att bete sig som svin också.

TS, du är bara 20 och det finns MÅNGA psychon där ute som kallar sig dominanta. Var EXTREMT försiktig. Träffa honom många gånger utan att ha sex först och känn dig för noga.

Och fundera på terapi för ditt behov av att nån ska bestämma över dig för att du ska känna dig trygg. Vad grundar det sig i?

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • KnullaHora

Tjejer vill bli bestämda på ett speciellt sätt och det fungerar bara om hon är sexuellt väldigt attraherad och emotionellt bunden till mannen i fråga. Det fungerar således inte för en vanlig betahane att leka dominant, det blir inte tjejen kåt av.

• Anonym (D/s)

Lästips till dig: www.the-iron-gate.com/

Läs artikeln Defining the BDSM Lifestyle: The Essential Prerequisite

J
    ag kände precis som du, hade liknande fantasier från att jag började ha sexfantasier överhuvudtaget. Jag hittade den rätte först när jag var över 40... Det finns extremt många stolpskott, var försiktig. Darkside är exakt en sådan plats som varnas för i artikeln som jag rekommenderar. Men som passar de som vill leka bara. Den rätte kommer du hitta där alla andra hittar sina partners!

Sen är du ung och kan ändra dig och leva på olika sätt olika delar av livet... prova dig fram... 

• Anonym (Bumpelibump)
    MaryM skrev 2016-09-27 14:22:29 följande:

Alltså förlåt, men det här att vilja att nån ska bestämma över en 24/7 för då känner man sig trygg. Helt ärligt. Det känns inte friskt. Det gör inte det. Och den man som vill det? WTF? OK i sängen, visst visst. Men hela tiden?

Och JA jag har läst massvis med trådar om detta, att det egentligen är den undergivna som bestämmer för hon sätter gränserna och bla bla bla. Men jag har ändå inte köpt det. Jag inser att det finns en del kvinnor som vill detta, men jag tycker de borde gå i terapi och de männen som gillar att bete sig som svin också.

TS, du är bara 20 och det finns MÅNGA psychon där ute som kallar sig dominanta. Var EXTREMT försiktig. Träffa honom många gånger utan att ha sex först och känn dig för noga.

Och fundera på terapi för ditt behov av att nån ska bestämma över dig för att du ska känna dig trygg. Vad grundar det sig i?

Nja, TS är snarare 24 idag...
  • Anonym (D/s)

Meh! Missade det. Hahahaha vad konstigt det blir när så gamla trådar plötsligt blir aktiva igen. Undrar hur det gick...Mitt lästips är bra för alla som är intresserade av  PE-relationer i alla fall tycker jag.

• Anonym (annan)
    MaryM skrev 2016-09-27 14:22:29 följande:

Vem är du att bestämma hur andra ska leva sina liv och forma sina liv? Eller tycka att andra är osunda, konstiga eller onormala?
Svar på tråden Vill ha en man som bestämmer över mig.