• Jill88

kolsyra

Är det någon som vet om kolsyra går över i bröstmjölken?

• Svar på tråden kolsyra
  • Frontline

Ja givetvis barnet kommer att fisa och rapa mycket mer helt klart, men det är ju bara luft så vad gör det...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Lilia

Borde inte den här tråden ligga i sandlådan?!

• Frontline
    Jill88 skrev 2012-12-16 01:45:57 följande:
    Tack för hjälpen!
    Men på riktigt det är ju inte så att dina bröst kommer att bli som ett par zeppelinare och lyfta uppåt och att ditt barn kommer få i sig det.
    Kolsyran hamnar i din mage men går inte vidare mer en att du kommer att rapa lite mer..
  • Lilia
    Frontline skrev 2012-12-16 01:49:55 följande:
    Men på riktigt det är ju inte så att dina bröst kommer att bli som ett par zeppelinare och lyfta uppåt och att ditt barn kommer få i sig det.

Kolsyran hamnar i din mage men går inte vidare mer en att du kommer att rapa lite mer..

Men shit, det är alltså så man fixar till hängbröst!
  • Frontline
    Lilia skrev 2012-12-16 01:52:59 följande:

Men shit, det är alltså så man fixar till hängbröst!
    Ja dra i dig 2 flaskor Loka citron innan du ska ut så kommer brösten slå dig i pannan...
  • Lilia
    Frontline skrev 2012-12-16 01:56:52 följande:
    Ja dra i dig 2 flaskor Loka citron innan du ska ut så kommer brösten slå dig i pannan...

Och här försöker läkare lura oss att operera. Det måste vara någon slags konsperation!
  • Jill88

Haha! Det var en seriös fråga ifrån min sida då jag fått höra det ifrån en bekant att bebisar blev gasiga av det men tyckte att det lät otroligt, men eftersom jag inte visst så täbkte jag höra mig för om det var någon som viste säkert å det gjorde ju ni så nu är ju mysteriet löst...

• Frontline
    Lilia skrev 2012-12-16 01:59:23 följande:

Och här försöker läkare lura oss att operera. Det måste vara någon slags konsperation!
    Klart dom vill ju tjäna pengar, söver ner er och häller i er ett par flaskor kolsyrad dricka till en kostnad av kanske 20000:- litern
Svar på tråden kolsyra