Bli sugen borta men äta hemma
Ni vet det där ordspråket "bli sugen borta men äta hemma"? Jag vet inte hur det skrivs exakt men jag hoppas ni förstår.
I alla fall är jag lyckligt gift och det finns en fantastiskt attraktiv man på mitt jobb och som jag för tillfället jobbar ganska tätt ihop med. Jag tänkte redan när vi hamnade i samma projekt att vi får se hur det här blir, just på grund av att jag tycker att han är attraktiv. Mycket riktigt börjar det snart pirra när vi pratar, när jag ser honom och när jag tänker på honom. Nu har det gått ett par månader och vi har varit iväg på resor och konferenser tillsammans men jag skulle aldrig drömma om att göra något. Jag har inte ens tänkt tanken på allvar, lekt med tanken har jag men inte varit mentalt otrogen som jag ser det. Jag njuter av att klä mig lite finare på jobbet, prata med honom och ja, enkla saker.
Jag tycker mig ana att det skiner igenom att kollegan har några slags känslor för mig också och det vore enormt smickrande för mitt ego om han sa nåt eller visade nåt mer tydligt, Men samtidigt spelar det ingen roll för det är så bra som det är och jag är rädd att det skulle förstöras om det ställdes på sin spets.
Kollegan ger mig energi både på jobbet och hemma. Jag har eldigare sex med min man inte för att jag tänker på den andra utan för att jag på nåt sätt kommit i kontakt med nån lite insomnad sida av mig själv.
Som jag ser det både har jag kakan och äter den men vad säger ni? Har ni varit med om något liknande? Gör jag något fel?