• Sötnostim

hjälp är gravid i v 20 + och fick en tjock gulslemmig flytning ganska stor!!!

Jag hade precis gjort nr 2 .sen la jag mig i badet och när jag skulle tvätta mig mellan benen så kände jag nått som hängde ut och jag typ drog loss det. det var tjockt och slemmigt precis som en lobba :( nu blir jag super orolig !! Har inte ont och bebis sparkar på som vanligt ,har inte blödigt nått inge blod i flytningen. Har haft en lite mindre sån här flytning i början av graviditeten. ska tillägga att jag har massa flytningar hela tiden. Men inte som den här!!!!

• Svar på tråden hjälp är gravid i v 20 + och fick en tjock gulslemmig flytning ganska stor!!!
  • Nordanvinden08

Det var nog bara vanlig flytning men lite mer:) Hade massor av flytningar under graviditeten, mkt mer än annars.
    Du kan alltid ringa 1177 då det ofta känns lugnare att höra det från ngn inom sjukvården.:)

• rockaroll

Låter som slemproppen. Menden kan återbildas och gå flera gånger så var inte orolig. :) men ring 1177 om du vill prata med nån kunnig.

• Bellsiii

Du har nog bara flytningar , jag e gravid i v 21 och haft så till och från

• FFiNorrland

Kan absolut vara en del av slemmisen, den lossnar det lite för alla under hela grav. Jag har som du lite nu och då, utan blod! Ingen fara för slemmisen återbildas/fylls på hela tiden! Lycka till

Svar på tråden hjälp är gravid i v 20 + och fick en tjock gulslemmig flytning ganska stor!!!