• Anonym

Mage v 20 (bild) liten.:(?

Jag är gravid i v 20 och tycker magen ser liten ut, jag vet att det där är olika från person till person men man jämför i alla fall. Kan inte ni också lägga ut bild på er mage i vecka 20, kanske finns någon med mins storlek där ute. :)

Vad tycker ni, ser det litet ut?

:):)

• Svar på tråden Mage v 20 (bild) liten.:(?
  • 3bairns

Ser ut ungefär som min gjorde med första i v20. Inte mycket större med 2an heller. Det började växa först efter det har jag för mig. Jag hade heller inte gått upp ett kilo i v20 med första barnet men gick upp 13kg totalt sen.

• FridaKarin

På mig börja magen växa i vecka 20. såg typ ut som dig. alla ser olika ut :) Grattas till bebis :))

• Anonym
    3bairns skrev 2012-12-16 20:28:09 följande:
    Ser ut ungefär som min gjorde med första i v20. Inte mycket större med 2an heller. Det började växa först efter det har jag för mig. Jag hade heller inte gått upp ett kilo i v20 med första barnet men gick upp 13kg totalt sen.
    Samma här, har inte gått upp något i vikt, däremot har magen vuxit lite då men den känns fortfarande lite om man jämför med andra.=)
  • Anonym
    FridaKarin skrev 2012-12-16 20:31:09 följande:
    På mig börja magen växa i vecka 20. såg typ ut som dig. alla ser olika ut :) Grattas till bebis :))
    Tack=) Kanske händer det mer sen.:)
  • Anonym

Vill inte att personer bara ska tycka att jag ser fet ut, vill att det ska synas att jag har en gravid bula där.(:

• Siilje

Jo jag är i vecka 14 och större än din .. Men väntar min fjärde. Jag har alltid fått stor mage. Var glad för att du inte blir stor tidigt! Njut så länge som möjligt innan du blir otymplig och tung

• Anonym (stooooor)

var glad att den är liten!
    Jag har haft av båda sorterna och att bli stor fort är bara tungt och otypligt, du hinner med att få mage =)

Med mitt första barn så syntes det knappt i sjätte månaden, med andra barnet så började folk fråga redan i vecka 16 när det var dax.

Nu är jag gravid med tredje och önskar att jag kunde få ha det som min första graviditet, tyvärr verkar jag bli lika stor som med tvåan :( 

• Anonym
    Siilje skrev 2012-12-16 20:58:24 följande:
    Jo jag är i vecka 14 och större än din .. Men väntar min fjärde. Jag har alltid fått stor mage. Var glad för att du inte blir stor tidigt! Njut så länge som möjligt innan du blir otymplig och tung
    ojdå, hehe. Fast man vill att det ska synas.:)
  • Anonym
    Anonym (stooooor) skrev 2012-12-16 20:59:11 följande:
    var glad att den är liten!
    Jag har haft av båda sorterna och att bli stor fort är bara tungt och otypligt, du hinner med att få mage =)

Med mitt första barn så syntes det knappt i sjätte månaden, med andra barnet så började folk fråga redan i vecka 16 när det var dax.

Nu är jag gravid med tredje och önskar att jag kunde få ha det som min första graviditet, tyvärr verkar jag bli lika stor som med tvåan :( 
    Det säga ju att magen blir större efter fler grav.:) Det här är min andra. 
Svar på tråden Mage v 20 (bild) liten.:(?