• pseudonym1

Nätdejting... Vett o etikett-råd tack!!

Har gjort ngt jag aldrig trodde men gått med på en date-ing sida och lagt upp några kort...
    Jag är väl inte jätteseriös (kan tänka mig förhållande men inte i ngt direkt behov av det) och är nog mest ute efter att nät-flirta lite och ev gå lite på dater ute... Har skrivit att jag inte riktigt vet vad jag vill utan att signalera "knulla" för det...

På 10 min fick jag 80 besökare och 7 medd och meddelandena bara tickar på... Blev lite förvånad över responsen och nu vet jag inte alls hur jag ska bete mig!
    Är en sån som gärna vill avvisa "schysst" när jag träffar någon coh blir superstressad nu... Måste man svara när någon skickar? Måste förstår jag visserligen att man inte behöver men anses det väldigt ouppfostrat?
    Jag varken hinner eller känner för det.

• Svar på tråden Nätdejting... Vett o etikett-råd tack!!
  • slazh

Det låter som du är tjej annars hade du aldrig fått sån respons. Jag tycker du svarar på det du känner för helt enkelt om du inte är intresserad. Tänk på dig själv i första hand och vad du mår bra utav.

• Fia 28

Jag har tagit som vana att alltid svara. Behöver inte vara långa förklaringar utan räcker gott med "tyvärr, inte intresserad".

• slazh

Som lite kuriosa kan jag berätta att jag vart med i cirka ett år på en dejtingsida och jag har fått 1 enda meddelande (som tyvärr va från en annan kille). Jag blir ju inte överdrivet stressad utav det direkt och jag lät bli att svara.

• pseudonym1
    slazh skrev 2012-12-17 15:57:13 följande:
    Det låter som du är tjej annars hade du aldrig fått sån respons. Jag tycker du svarar på det du känner för helt enkelt om du inte är intresserad. Tänk på dig själv i första hand och vad du mår bra utav.
    Stömmer att jag är tjej ja Verkar som att vi har det lite lättare Ja, jag får väl tänka så, e ju inte meningen att man ska börja må dåligt liksom!
  • pseudonym1
    slazh skrev 2012-12-17 16:06:23 följande:
    Som lite kuriosa kan jag berätta att jag vart med i cirka ett år på en dejtingsida och jag har fått 1 enda meddelande (som tyvärr va från en annan kille). Jag blir ju inte överdrivet stressad utav det direkt och jag lät bli att svara.
    Haha... Jag förstår att du tog det lugnt
  • pseudonym1
    Fia 28 skrev 2012-12-17 16:04:27 följande:
    Jag har tagit som vana att alltid svara. Behöver inte vara långa förklaringar utan räcker gott med "tyvärr, inte intresserad".
    Ok. Kanske så man ska göra... Har varit i förhållande så länge och ny på det här och då brukar det alltid finnas massa regler osv som man kanske inte alltid fattar... Kan ju komma på ngt artigt standardsvar då!
  • Fia 28
    pseudonym1 skrev 2012-12-17 20:18:51 följande:
    Ok. Kanske så man ska göra... Har varit i förhållande så länge och ny på det här och då brukar det alltid finnas massa regler osv som man kanske inte alltid fattar... Kan ju komma på ngt artigt standardsvar då!
    Om jag skriver åt någon annan så vill jag ju helst ha något som visar att meddelandet kommit fram och blivit läst, så därför svarar jag alltid själv. Sen så finns det ändå vissa som skriver om och om igen, de verkar inte hålla koll på vilka de skrivit till.
Svar på tråden Nätdejting... Vett o etikett-råd tack!!