• Tramsan01

Vilken hårfärg ska jag välja?

Vilken hårfärg är snyggast rent allmänt? Ska färga och kan inte bestämma mig.. Vill inte lägga ut bild på mig men jag är iaf smal och 167 cm lång och har lite röda pigment om det är avgörande för vilken man bör välja??

Rött eller....

Blondt med bruna slingor?

• Svar på tråden Vilken hårfärg ska jag välja?
  • Servalusa

Jag tycker rött är snyggast rent allmänt men de beror ju helt och hållet på hur du ser ut i övrigt. Stil och så..

• Girlfriend

Välj det mörka om du har lite röda pigment naturligt, det brukar bli skitsnyggt. Rödhåriga passar jättefint i mörka nyanser!

• Grappa

Det där röda är snyggt om man är fixad, men inte så fint om man är opiffad. Det ljusa funkar jämt.

• Tramsan01

Verkar som de flesta tycker rött :) Det är nog det det lutar emot.. Men som någon nämde så är det inte så snyggt om man inte är sminkad, men jag sminkar mig alltid så den borde funka... :) Den färgen jag har nu (mörkbrunt) är inte heller så snygg när jag är ofixad faktiskt :P Man ser ännu mer hängig och blek ut :P men eftersom jag ofast är sminkad så är det ändå det resultatet som spelar mest roll :)

• kiwibear
    Tramsan01 skrev 2012-12-18 12:54:04 följande:
    Verkar som de flesta tycker rött :) Det är nog det det lutar emot.. Men som någon nämde så är det inte så snyggt om man inte är sminkad, men jag sminkar mig alltid så den borde funka... :) Den färgen jag har nu (mörkbrunt) är inte heller så snygg när jag är ofixad faktiskt :P Man ser ännu mer hängig och blek ut :P men eftersom jag ofast är sminkad så är det ändå det resultatet som spelar mest roll :)
    Jag brukade färga mitt hår ungefär som bild 1 innan jag blev gravid :) men för lat för att alltid sminka mig. Färgade fransarna svarta så det iallafall alltid såg ut som om jag hade mascara på mig - gör stor skillnad och är skönt att slippa tänka på :) Bara ett tips om du, som jag, är lite blek utan smink.
Svar på tråden Vilken hårfärg ska jag välja?