• Hilenqs

går jorden verkligen under?! :-(

Jag är jäkligt skraj nu alltså, det är precis 3 dagar kvar till jordens undergång. Har hört att det kommer solstormar

• Svar på tråden går jorden verkligen under?! :-(
  • evelinaeee
    Hilenqs skrev 2012-12-18 14:51:57 följande:
    Jag är jäkligt skraj nu alltså, det är precis 3 dagar kvar till jordens undergång. Har hört att det kommer solstormar

Solstormar kommer väl vart tionde/elfte år??
  • Hilenqs

Tro det eller ej... Men jag har förberett mig, typ. Har mat och vatten i ryggan (massor!) Och en massa kläder. Pheew! morsan och brosan min ska också packa... Har med mig Bibeln med!!!

• lovely89
    Hilenqs skrev 2012-12-18 14:56:48 följande:
    Tro det eller ej... Men jag har förberett mig, typ. Har mat och vatten i ryggan (massor!) Och en massa kläder. Pheew! morsan och brosan min ska också packa... Har med mig Bibeln med!!!
    går jorden under kan du inte förbereda dig..Omöjligt att skydda sig från jordens undergång.. 

• orolig2325

ja, jorden går under, om exakt 3 dagar, det står juh i mayakalendern... den har aldrig fel... duuuh??

eller vänta lite..............

• Hilenqs
    lovely89 skrev 2012-12-18 14:57:30 följande:
    går jorden under kan du inte förbereda dig..Omöjligt att skydda sig från jordens undergång..   

Om man har tur så...
  • lovely89
    Hilenqs skrev 2012-12-18 14:59:28 följande:

Om man har tur så...
    Hur ska du skydda dig vart ??? :) 
  • Hilenqs
    lovely89 skrev 2012-12-18 15:01:03 följande:
    Hur ska du skydda dig vart ??? :) 

Källaren, kanske. Ifall inte så måste jag bara kuta!
  • Amidina

Räknade mayafolket med införandet av skottåren? :P

Skämt åsido, med tanke på hur världen utvecklas skadar det inte att skaffa sig lite gedigna kunskaper och ha lite smarta grejer hemma/med sig, men nån undergång lär det inte bli den här veckan. (ta i trä, för tusan!)

• lovely89
    Hilenqs skrev 2012-12-18 15:03:33 följande:

Källaren, kanske. Ifall inte så måste jag bara kuta!
    haha okej :) Lycka till :) 
Svar på tråden går jorden verkligen under?! :-(