• Anonym (Kuksugerska)

"Bli mer erfaren på att suga kuk"

Finns det fler sätt att variera en avsugning på än de jag nämner nedanför? Jag känner mig nämligen inte riktigt nöjd med variationerna jag känner till och har testat på, jag vill utforska och testa nya saker. Är det möjligt? (Säg inte "fråga killen vad han gillar istället?" för det hör inte hit!).

Suga i olika takt och variera tempot, suga mjukt/hårt och blanda bägge, deepthroat, hålla med handen runt kuken och runka i takt med avsugningen, suga utan att hålla i kuken, suga i olika ställningar, slicka/suga/kyssa pungen, variera slick och sug med kyssar på och runt kuken/pungen.
  • Svar på tråden "Bli mer erfaren på att suga kuk"
  • bamse75

Det later som att du fatt med det mesta där.
    Sen maste man ju ocksa gilla det man gör, inte bara suga för sugandets skull. Fast det tror jag nog att du gör om du är nyfiken pa att utöka din arsenal...

• paret

Du låter intresserad, men det här med att blanda mjukt och hårt?
    Vad är din avsikt med att suga?
    Vill du ha sprut eller det ska bara vara förspel?
    Vill du ha sprut så är det förödande att inte köra så hårt som han gillar, är du för mjuk så kan han tappa ståndet, för han känner inget längre.
    Slicka gärna från ollon till rumpa. de flesta gillar ett finger i rumpan också.

• Årsta

Kan ju alltid låta dig bli munknullad, det gillar alla män.

• Tom Araya

Du kan göra mycket variation med vad du gör med tungan. Prova bl.a. att vika den uppåt/bakåt när du tar in kuken i munnen.
    Variera djupet och hur långa drag du tar.
    Slicka på ollonet, skaftet och pungen.
    Sug på kukens sida.

• Anonym

Titta honom djupt i ögonen och se ut som du älskar det! Ett tips bara!

• uschmalin

Min kille gillar när man både blandar att man runkar och suger samtidigt, men sen även att man gör dem var för sig. att man först suger sen runkar :)

• Anonym (Kuksugerska)
    paret skrev 2013-01-04 17:24:04 följande:
    Du låter intresserad, men det här med att blanda mjukt och hårt?
    Vad är din avsikt med att suga?
    Vill du ha sprut eller det ska bara vara förspel?
    Vill du ha sprut så är det förödande att inte köra så hårt som han gillar, är du för mjuk så kan han tappa ståndet, för han känner inget längre.
    Slicka gärna från ollon till rumpa. de flesta gillar ett finger i rumpan också.
    Min avsikt varierar beroende på tillfälle. bland är det endast en del av förspelet, ibland inte. Det besvarar även frågan gällande sprutet.  Att slicka i närheten av rumpan har jag aldrig varit med om att någon tyckt om. När jag har försökt så har jag blivit tillsagd eller "dirigerad" åt ett annat håll.
    Årsta skrev 2013-01-04 17:28:41 följande:
    Kan ju alltid låta dig bli munknullad, det gillar alla män.
    Alla män tycker inte om det, men om det är av intresse så är jag öppen för det. Tack ändå för tipset :)
    Tom Araya skrev 2013-01-04 21:19:18 följande:
    Du kan göra mycket variation med vad du gör med tungan. Prova bl.a. att vika den uppåt/bakåt när du tar in kuken i munnen.
    Variera djupet och hur långa drag du tar.
    Slicka på ollonet, skaftet och pungen.
    Sug på kukens sida.
    Tack för tipsen, mycket matnyttigt. Ska garanterat tänka på det med tungan.
    Anonym skrev 2013-01-04 22:27:34 följande:
    Titta honom djupt i ögonen och se ut som du älskar det! Ett tips bara!
    Då faller de som furor! Skrattande
    uschmalin skrev 2013-01-05 22:05:45 följande:
    Min kille gillar när man både blandar att man runkar och suger samtidigt, men sen även att man gör dem var för sig. att man först suger sen runkar :)
    Det brukar alltid gå hem har jag märkt! :)

• EllinorE

Gör mycket med händerna, smeka rumpa (anus om du får), mage, bröstvårtor, smeka mellangården (mellan pung och anus) samtidigt som du suger. Sedan kan du även massera muskeln som är fortsättningen på penis inuti mannen, den hittar du också i mellangården, du kan oftast smeka och "runka" ganska hårt. Sedan kan du ju "skrapa" lätt med tänderna över ollonet, men det gäller då att mannen har starka nerver och inte tror att du tänker bita honom! Och det måste göras försiktigt såklart :) Sedan slicka pung och skaft samtidigt som man masserar ollonets kanter och strängen på baksidan.. så att det blir en blandning ab blow-/hand-job :)

• hejj1221

Min kille vill att jag suger av han. Men jag har testat men jag håller på att spy för kuken kommer för långt in. Så vad ska jag göra??

• millan darling
    hejj1221 skrev 2013-05-28 18:48:10 följande:
    Min kille vill att jag suger av han. Men jag har testat men jag håller på att spy för kuken kommer för långt in. Så vad ska jag göra??  

Vad sägs om att suga av honom (om du nu själv vill det) och skita i att ta hans kuk för långt in i munnen?
Svar på tråden "Bli mer erfaren på att suga kuk"