• Anonym (Osexig)

Hur ofta har ni sex med er partner

Undrar hur ofta ni som är i ett förhållande har sex, och vad ni tror är anledningen till att ni har det ofta/sällan? Är oxå intressant att få veta längden av förhållandet samt vilket kön du som svarar är, och om du är nöjd/missnöjd? Kör hårt!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta har ni sex med er partner
  • sixtenblixten

2-3 ggr/månad Man 36 år gift i 10 år. Jag vill mera, har underbart sex när vi har sex.

• Angels

Jag svarade 5-10 gånger i veckan, men skulle säga att vi en normalvecka ligger på mellan 9-12 gånger. Vi har varit tillsammans i 8½ år drygt och jag är 30 år, kvinna.

• Anonym
    Anledningen är att vi har underbart sex och är rätt så nykära, varit tillsammans i 5 månader ungefär. Jag är 22 år och tjej. Jag kan inte vara mer nöjd än jag är ;) haha
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-19 00:51:01 följande:
    Anledningen är att vi har underbart sex och är rätt så nykära, varit tillsammans i 5 månader ungefär. Jag är 22 år och tjej. Jag kan inte vara mer nöjd än jag är ;) haha
    Oj glömde skriva att jag valde 5-10 gånger i veckan :)
  • Angels

Glömde säga att jo, jag är nöjd med att min karl vill ha mig, men för min del hade det inte gjort något om det var en gång om dagen eller mindre. Hade inte dött i alla fall.

• kiriaki

En gang per dag nar jag inte ar gravid, 2-4 ggr i veckan nu nar jag ar gravid :)

• Anonym

3-5 gånger/veckan i snitt, vissa veckor är det varje dag och vissa veckor 2-3 men oftast ligger det på 3-5 gånger. Jag är 21, han är 25. Tillsammans i 3 år. 

• Anonym

Jag är 22, han 29. Vi har varit tillsammans i snart tre år och har en dotter på 10 månader. Jag valde 1-4 ggr i veckan... Är väl nöjd, men skulle gärna ha oftare - som innan! Men det är svårt för mannen är borta oftast hela nätterna, jag jobbar morgon och eftermiddag... Vi försöker så gott det går hitta tid och plats mitt på dan eller tidig morgon! :)

• Anonym

Väldigt utslaget hur vi har sex men det brukar bli 9 gånger i månaden ungefär. Vi har 3 barn och jobben så tycker det är bra...sexet är jätte härligt :-P

Svar på tråden Hur ofta har ni sex med er partner